www.sudzibas.lv 1a.lv Maldīgs paziņojums par piegādi un pieejamību.

Atrisināta1a.lv - Maldīgs paziņojums par piegādi un pieejamību.

Labdien, vēlos padalīties savā nepatīkamajā pieredzē.
15.12.18. Pasūtiju preci, kur norādīts, ka prece atrodas noliktavā un piegādes laiks caur DPD pakomātu būs 20.12.2018.
Ideāli, biju noskatījis cilvēkam ziemassvētku dāvanu, tapēc nolēmu pasūtīt, jo piegādes laiks apmierināja. Pasūtiju un samaksāju caur interneta banku. Neuztraucoties gaidīju pasūtīto dāvanu.
18.12.18 Saņēmu zvanu no klientu apkalpošanas centra ar paziņojumu un atvainošanos par sagādātajām neērtībām, ka prece tomēr nav noliktavā, tāpēc tiks atgriesta nauda 5 darba dienu laikā. Preces cena +/- 100 eiro. Bet ziemassvētki nav tālu un ir problemātiski atrast otru tādu dāvanu uz reiz pieejamu. Sanāk ka līdz ziemassvētkiem palikušas pāris darba dienas un man jāpaliek gan bez naudas, gan dāvanas.
Situācija bija ļoti nepatīkama, kā arī, tā vispār bija pirmā mana pieredze ar šo interneta veikalu. Es saprotu naudas atgriešana nav minūšu jautājums, bet būtu patīkamāk, ja darbinieks kurš man zvanīja izstāstot notikušo būtu piedāvājis alternatīvu, piemēram, citu piegādes laiku, vai varbūt līdzīgu preci piemaksājot, vai varbūt par to summu es varētu izvēlēties citu preci, lai nebūtu jāgaida piecas dienas kamēr nauda ienāks kontā. Mans pienākums būtu izvēlēties, darbinieku piedāvāt.
Saņemot šadu zvanu, kur klients tiek nolikts fakta priekšā sajūtas rodās ļoti nepatīkamas, varbūt firmai ir iespēja šādās situācijās klientiem rast kādas izvēles iespējas.
Paldies!

19.12.2018

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

Atbilde no 1a.lv Pārstāvja atbilde 20.12.2018

Labdien,
Diemžēl, dažreiz gadās situācijas, kurās prece var beigties piegādātāja noliktavā. Par preces neesamību Jūs informējām, tiklīdz saņēmām informāciju no piegādātāja.
Ņemot vēra, ka pasūtījumu apmaksājāt tiešsaistē- online card payment, Jūs informējām, ka šādiem pasūtījumiem nav iespējams veikt izmaiņas, pasūtījums tiek atcelts un nauda uz norēķinu kontu tiek atgriezta 5 darba dienu laikā.
Atvainojamies par sagādātajām neērtībām, ceram uz pozitīvu sadarbību nākotnē.

Sūdzība veiksmīgi atrisināta budigais 20.12.2018

Paldies par atbildi,
Situāciju esmu sapratis, saprotu ka var gadīties kļūmes no piegādātāju puses. Problēma, kuru kopā ar piegādātāju var izlabot, lai būtu precīzāka informācija par noliktavā esošajām precēm, jo šādu, it kā vienkāršu informāciju palaižot garām jūšu firma grauj savu reputāciju, piegādātāju paliek otrajā plānā, jūsu firmas zīmols ir pirmais par ko cilvēki atcerēsies.

Vēlos savu sūdzību atzīmēt, kā atrisinātu, jo pārsteidzoši ātrā laikā saņēmu naudas atgriešanu, kas izrādījās patīkams pārsteigums.

B

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes