Atrisināta1a.lv - Ļoti slikts serviss
Nekad nebūtu domājis, ka tik liela kompānija var atļauties ko tādu darīt!
Tātad - pirms deviņām dienām veicu pasūtijumu, kurš tika atcelts, jo piegādātājs bija sajaucis cenu. Nauda tika rezervēta - 1a.lv teica, ka nauda tiks atskaitīta piecu darba dienu laikā (ok - laika periods normāls) . Kad ir pagājušas deviņas dienas - sāku interesēties, kāda situācija. Atbildēja, ka naudu atskaitījuši atpakaļ un lai zvanot savai bankai un first data - tie tagad esot manas naudas lēmēji.
Banka saka, ka nauda nemaz nav apstiprināta no internetveikala puses un vienkārši karājās gaisā.
Zvanot atpakaļ 1a.lv - nu jā - sistēmas kļuda vai kas vēl tur ne. Iedošot vēl kādas tur starpniekfirmas telefona numuru (šis ir dīvaini, jo šī firma prasa visus karšu kodus utt. - neuzticos vairs 1a.lv, lai zvanītu un sauktu savus datus nezināmam telefona numuram) , kam tur jāzvana un jāprasa, kāpēc mana nauda ir kaut kur iestrēgusi.
Respektīvi - lai saņemtu atpakaļ savu naudu, kura tika atgriezta par preci, kurai internetveikals bija norādijis nepareizu cenu (jo ražotājs esot kaut ko sajaucis) , man ir jāzvana starpniekfirmām un pašam jāšķetina šīs kļūdas sekas.
Pozitīvi ir tas, ka 1a.lv iesaka rakstīt sūdzības.
Labdien. Sazinājāmies ar Jums telefoniski un situāciju izskaidrojām.
Darīsim visu iespējamo, lai atrisinātu šo situāciju, pēc iespējas ātrāk. Atvainojamies par sagādātajām neērtībām!
Uzņēmuma 1a.lv pārstāvji vairākas reizes mēģināja sazināties ar sūdzības autoru, lai atrisināt augstāk minēto situāciju. Visi mēģinājumi tika ignorēti, līdz ar to, sūdzība tiek atzīta par atrisinātu.
Pievienot komentāru