Atrisināta1a.lv - Krāpšana, un slikts serviss.
Izvēlējos preci 1a mājas lapā, vēl piezvanīju lai pārliecinātos, ka ir tieši tas ko gribu nopirkt. Atbilde apstiprinoša. Pasūtu, atnāk sms apstiprinājums, rēķins e-pastā, apmaksāju. Pēc vairākām dienām zvans: mums, diemžēl, nav šī prece, varbūt vēlaties ko citu? ! Protams, ka man vajadzēja to ko man vajadzēja. Naudu? Naudu saņemsiet atpakaļ pēc nedēļām, kad grāmatvedība to izdomās. Foršs mārketings kā var kādu laiku apgrozīt svešu naudu!
Labdien!
Diemžēl, ir gadījumi kuros preces var beigties piegādātāju noliktavā. Par radušos situāciju informējām Jūs telefoniski.
Naudas atgriešana notiek 1-2 darba dienu laikā. Gadījumos, ja apmaksa veikta ar karti tiešsaistē, atceļot maksājumu, uzreiz nododam informāciju bankai par naudas atgriešanu, kas kontā tiek atgriezta līdz 5 darba dienu laikā.
Atvainojamies par sagādātajām neērtībām.
Uzņēmuma 1a.lv pārstāvji vairākas reizes mēģināja sazināties ar sūdzības autoru, lai atrisināt augstāk minēto situāciju. Visi mēģinājumi tika ignorēti, līdz ar to, sūdzība tiek atzīta par atrisinātu.
Komentāri (2)
Gramatvedis nekad neizlemj, kam jaatmaksa nauda. Gramatvedim parasti ir saraksts, kam ir laiks atgriest naudu vai rikojums no ipasnieka, kam naudu atgriest. Bet parasti ir tads sarakstins, kura ipasnieks kadus dazus cilvekus atzime, bet parejie lai gaida. Es seit nerunaju par lielajiem unemumiem, bet tadiem ka 1a utl. Tapec tas visas otmazkaz par gramatveziem ir fufelis. Bet ari ar 1a, kapec tad nevar izveletie opciju maksat pie sanemsanas?
Jā ir šim uzņēmuma tāds "niķis" ne vienu vien reizi ir sūdzības par to. Es piemēram tur neko šī apstākļa dēļ nepērku.