Atrisināta1a.lv - Krāpšana un slikts serviss
Prece tika iegādāta 2016. gada 10. novembrī. Divas nedēļas pēc preces iegādes sākās problēmas ar preces darbību. Nedēļu vēlāk prece sāka ieslēgties pēc piecām minūtēm un ilgāk. Nākamajā dienā rādījās tikai zaļais „loading” ekrāns un prece neslēdzās iekšā. 2016. gada 8. decembrī preci iesniedzu garantijas remontam. Saņēmu preci no garantijas remonta atpakaļ 2017. gada 6. janvārī. Aizbraucot mājās, pieslēdzot preci pie televizora, konstatēju, ka uz ekrāna neko nerāda. 2017. gada 7. janvārī vedu preci atpakaļ uz 1a.lv biroju pieprasīt preces apmaiņu. Preci pieņēma L. Bicāne. Viņa teica, ka preci apmaina tikai tad ja ir konstatētas neatbilstības pēc viņu standartiem. Saņemot preci viņa pati pārbaudīja pie diviem televizoriem ka prece neiet un neatbilst šiem standartiem. Prece atkārtoti tika pieņemta uz garantijas remontu. Prece kopš iegādāšanās brīža ir atradusies vairāk remonta darbnīcā nekā pie īpašnieka. 2017.gada 21. martā biju pakaļ precei. Atkal mani apkalpoja L.Bicāne. Šoreiz nav pilna komplektācija. Nezinu cik ilgi tagad man būs jāgaida kamēr saņemšu preci.
Brīdinājums visiem kas šo lasa. Neko nepērciet no 1a.lv!
Nav tā vērts! Krāpnieku kompānija!
Sveiki, Nauri. Ļoti atvainojamies par sagādātām neērtībām, ar Jums sazinājāmies un paskaidrojām situāciju, vienojāmies par situācijas risinājumu.
Uzņēmuma 1a.lv pārstāvji vairākas reizes mēģināja sazināties ar sūdzības autoru, lai atrisināt augstāk minēto situāciju. Visi mēģinājumi tika ignorēti, līdz ar to, sūdzība tiek atzīta par atrisinātu.
Komentāri (2)
Nekas nav atrisināts. Kad gāju pakaļ precei tā bija saskrāpēta un aizbraucot mājās konstatēju,ka garantijas serviss ir sabojājis preci. Konsolei tagad 1 TB vietā ir 364,9 GB pēc garantijas remonta. Es vēlos,lai 1a.lv apmaina konsoli pret jaunu. Trijos mēnešos trīs reizes manu konsoli nevar salabot garantijas serviss, tātad varam secināt, ka konsole ir brāķis un 1a.lv biroja pienākums ir apmainīt šo konsoli pret jaunu.
Poļu kvalitāte! :D