1a.lv - Krāpšana, produktu nav iespējams lietot
Šodien izņēmu savu pasūtīto datoru 860 eur vērtībā, ko gaidīju 13 dienas. Klientu apkalpošana preces saņemšanas brīdī bija okey, viss labi, laipni. Pārbaudīju datora modeli un samaksāju. Ieslēdzu mājas datoru un viss windows ir poliski. Instalāciju nav iespējams pārslēgt uz angļu valodu. Dators ir vajadzīgs steidzami, tāpēc es, izmičoties 1.5 stundu, tomēr to ieslēdzu. Lietošanai viņš nav derīgs. Pat pamainot valodu, tāpat visas sistēmas ziņas ir poļu valodā. It kā ir uzstādīts microsoft office, kurš arī ir polisks. Un ar tulkotāja palīdzību sapratu, ka viņš raksta poliski, ka jāpērk office. Es negribu pirkt poļu office un strādāt poļu windows.
Ieteikums - nepērciet tur datoru. Tas nav jūsu nervu vērts. Ja vien, protams, neprotat lasīt poliski.
Labdien,
Diemžēl nevaram Jūs identificēt kā klientu, lai precizētu radušos situāciju.
Atvainojamies par sagādātajām neērtībām.
Komentāri (5)
varu atpirkt par 0.33vērtību vai saremontēt par daudz mazāku cenu
pm
Samainot reģionu neparādās iespēja izvēlēties valodas pakotni latviešu? Sini gadijuma gan reģionu, gan valodu jāuzstāda, ka latviešu. Iestatijumi time and region.
sudziba tika atrisinata. Un uzstadot regionu vienalga instalesana visa bija javeic polu valoda. Un kad ta bija pabeigta, tad vareja nomainit sistemas valodu (kas bija jaatrod poliski). Palidzeja pazistams datorikis. Nakamaja diena 1a ari atsutija failu. Vienalga par tadu naudu viss tas bija loti laikietilpigi. Nebutu jabut tadai situacijai.
Pilnīgi piekrītu sūdzībai. Šodien saskāros ar identisku situāciju. Uzstādot reģionu un valodu kā LV, viss vienalga rādījās poļu valodā. Tehniskais apraksts: Microsoft Windows 10 Home 64-bit (nekur nav minēts, ka būs poļu valodā). Kā izrādās, ir jāskatās preces nosaukumā, piemēram, "Lenovo IdeaPad 3-14 81W000HGPB PL, AMD Ryzen 3, 8 GB, 512 GB, 14 " ", ko man paskaidroja tikai telefonsarunā. Uzskatu, ka tā ir klienta maldināšana PL saīsinājumu likt tieši aiz modeļa nr., nevis, piemēram, WIN10 PL. Vismaz būtu atsūtījuši instrukciju pirkuma brīdī, lai nav viss jātulko uzstādīšanas brīdī! Un T/C Ozols klientu apkalpošana zem katras kritikas preces atgriešanas brīdī. Meitenes izskatījās, ka nezina, kā dabūt factory reset vai arī nebija ieinteresētas palīdzēt. Instrukciju sūtīja, bet ne to, ko man vajag (factory reset) un tā atnāca pēc ilga laika. Tāpēc pati meklēju caur google uz vietas veikalā un būros caur poļu valodu, pa vidu vēl viengadnieks. Esiet modri. Ja esat ar datoriem uz "Tu", tiksiet galā - pārinstalēsiet windows un miers. Bet tiem, kam tā sliktāk, iesaku būt modriem. Veltīgi patērēsiet laiku gaidot pašu preci, tulkojot valodu, datora vešanu pie kāda datormeistara.