Atrisināta1a.lv - Krāpšana, patērētāju tiesību par preces atgriešanu 14 dienu laikā neievērošana
Vēlos padalīties ar savu negatīvo pieredzi iepērkoties internetveikalā 1a.lv (sia mobilukss) .
Pasūtīju šajā internetveikalā akustisko sistēmu. Solīja, pēc pāris dienām, dabūju pēc 2 nedēļām. Pārvedu mājās, mēģināju pieslēgt. Neizdevās. Nedarbojās. Vēloties izmantot likumā noteiktās patērētāja tiesības atgriezt preci 14 dienu laikā, trešajā dienā, jo dzīvoju citā pilsētā un nebija iespēju aizbraukt uzreiz, iepakoju un aizvedu atpakaļ, tur pat kur saņēmu, vēloties atgriezt naudu par brāķi un atteikties no šī neveiksmīgā pirkuma. Mani aizsūtīja uz servisa centru. Servisa centrā puiši nevīžīgi izpakoja preci, stumdīja to pa grīdu turpu šurpu, mēģinot saprast kapēc neslēdzas iekšā. Izpētes laikā radās mazi skrāpējumi uz korpusa (divas dažus milimetrus garas, nenozīmīgas, ar aci nepamanāmas svītriņas) . Teicu, ka vēlos, lai man atgriež naudu. Tad sākās pats interesantākais. Puiši šīs svītriņas izgaismoja īpašā apgaismojumā un milzīgā palielinājumā nofotogrāfēja. Uz bildes ar aci nesaskatāmās svītriņas jau kļuva ļoti lielas un saskatāmas macro režīmā jau švīkas. Man tika pateikts, ka prece ir saskrāpēta un tiek nosūtīta uz servisu polijā pārbaudei, servisa talonā ierakstīts, ka aparatūra lietota un konstatēti vairāki skrāpējumi uz korpusa, gaidiet. Es nesapratu, kā varēja aparatūra būt lietota, ja tā pat neslēdzās iekšā, uz ko arī servisa darbinieks atbildēt nespēja. Es atkal uzsvēru, ka nevēlos nekādus remontus, gribu naudu atpakaļ. Gaidiet man atbildēja. Es gaidīju mēnesi. Nekādu ziņu, lai gan pēc papīriem vairāk par 30 dienām viņi turēt preci nevar. Neko nesagaidījusi, ne naudu, ne preci sāku zvanīt pati. Solīto atzvanīšanu un info epastā nesagaidīju. Ceturtajā dienā no zvanīšanās sākuma man beidzot izdevās saņemt informāciju. Man tika pateikts, ka prece gatava saņemšanai, taču naudu atgriezt nebūs iespējams, jo esot konstatēti skrāpējumi uz korpusa. Tā manā īpašumā nonāca saskrāpēta akustiskā sistēma no internetveikala 1a.lv, ar defektu, kura nedarbojas, jo internetveikals 1a.lv uzskata, ka viņi ir paši viltīgākie un aptīs ap pirkstu jebkuru preču patērētāju mūsu valstī, un viņi izdomās, kā asprātīgi apiet patērētāju tiesības, kad jūs būsiet sapratuši, kas notiek, likumā paredzētās 14 atteikuma dienas jau būs pagājušas, un jebkurā situācijas risinājumā jūs paliksiet ar garu degunu. Piebildīšu, ka minētā akustiskā sistēma izmaksāja 344 eur. Acīs krītošie krāšņie apliecinājumi uz 1a.lv ofisa sienām par to, ka preci var atgriezt 14 dienu laikā, kopš pirkuma brīža, neatbilst patiesībai. Jā atgriezt jūs varat, taču pieņemts netiks, un savu naudu par preci ar defektu, kura nedarbojas jūs atpakaļ nedabūsiet. Padomājiet labi vai tiešām jūs esat tik bagāti, lai turpinātu iepirkties 1a.lv internetveikalā, kurš nerespektē latvijas likumdošanu, patērētāju tiesības un uzskata jūs par muļķiem.
Labdien,
Nododot preci garantijas nodaļā 14 dienu atteikuma veidlapa no Jūsu puses netika saņemta. Nododot preci, konstatējām skrāpējumus, kas tika norādīti nodošanas aktā.
Preci nosūtījām uz autorizētu servisa centru, kur konstatēja maznozīmīgu defektu, kurš tika novērsts.
Vēršam Jūsu uzmanību, ka preci pieņēmāt atpakaļ un ar parakstu apliecinājāt, ka savstarpējo pretenziju nav.
Atvainojamies, ja sagādājām neērtības un ceram uz pozitīvu sadarbību nākotnē.
Uzņēmuma 1a.lv pārstāvji vairākas reizes mēģināja sazināties ar sūdzības autoru, lai atrisināt augstāk minēto situāciju. Visi mēģinājumi tika ignorēti, līdz ar to, sūdzība tiek atzīta par atrisinātu.
Komentāri (5)
Nelaba aizdoma, ka nododot preci neiesniedzāt to kopā ar prasījuma pieteikumu...
Iepazīstoties ar citu pircēju līdzīgām negatīvām pieredzēm, kuru bēdu stāsti daudz atrodami sūdzības.lv portālā par šo interneta veikalu izsecināju, ka interneta veikals 1a.lv klaji apkrāpj un muļķo pircējus un mārketings 1a.lv ir vērsts uz to, lai izmantot savas atteikuma tiesības jums nebūtu iespējams apzināti novilcinot laiku. Lūk kādu atjautīgu risinājumu 1a.lv ir izdomājis: izrādās, ka prece nodot ar iesniegumu ir jānes uz citu adresi. Atjautīgi vai ne? Nav gan informācijas vai nodošanas punkts vispār darbojas un vai izdotos preci nodot atpakaļ, jo internetā sastopama tikai informācija, kur nevienam nav izdevies dabūt no viņiem atpakaļ naudu vēloties nododot preci likumā noteiktajā kārtībā. Savukārt griežoties ar savu iesniegumu un preci Mūkusalas 41, kur jūs to saņēmāt, ar jums vispār nerunās, teiks, ka tas ir servisa centra kompetencē un jāgriežas tur. Savukārt servisa centrā pateiks, ka viņi nevar pieņemt preci ar iesniegumu, jo jāveic preces diagnostika, par ko jums būs jāmaksā, savukārt diagnostika aizņems 30 dienas, un šeit iespējami divi varianti, vai nu prece tiks apzināti vai neapzināti saskrāpēta diagnostikas laikā vai tiks atrastas ar neapbruņotu aci un bez speciāla apgaismojuma nesaskatāmas mikro švīkas, taču makro režīmā fotogrāfējot tās jau pārtaps par nozīmīgiem defektiem servisa darbinieku interpretācijā, kuru dēļ jebkurā gadījumā naudu atgriezt nebūs iespējams.
спасибо за отзыв, да стрёмный какой-то магазин, куча жалоб
MAN ARĪ NOŠĪ VEIKALA ATSŪTĪJA SAPLĒSTUS SVARUS (STIKLA) Pasūtīju un saņēmu caur Omnivu. Nebija laika ar viņiem ņemties un skaidroties par 6 eiro. Bet nepatīkami bija, labi, pirku sev nevis dāvanai. Un gaidīt vajadzēja diezgan ilgi.
Добрый день! У нас практически идентичная история https://www.sudzibas.lv/1alv/1alv-povrezhdennij-tovar-c549365 Мы будем обращаться в суд и средства массовой информации, если хотите поучаствовать в борьбе с мошенниками пишите на [slēpt]@inbox.lv