Atrisināta1a.lv - Krāpšana, nepatiesi norādīti piegādes datumi
Pasūtījumu veicu 24.07.2019. Pirms apmaksas veikšanas, piegādes datums precēm tika norādīts 31.07.2019. Veicot apmaksu - 29.07.2019. Nopriecājos par tik atru apkalpošanu! Veltīgi... 01.08.2019. Rakstu e-pastu, nākamajā dienā man zvana un saka: " no pasūtītajām precēm ir pieejama tikai daļa, vai mums izsūtīt tās? "... Biju nepatīkami pārsteigta - ko? ! Vai izsūtīt? ! Jau ir 02.08.2019! Prece tika solīta 29.07.2019. ! Preci saņēmu solītā 29.07.2019. Vietā, 03.08.2019. ! Un, ja es nebūtu rakstījusi e-pastu, vēl tagad nebūtu saņēmusi pasūtījumu un netiktu informēta, ka daļa preču nemaz nav!?
Labdien,
Ļoti atvainojamies par radušos situāciju un sagādātām neērtībām, diemžēl, dažreiz var gadīties situācijas, kurās kāda no precēm ir beigusies piegādātāja noliktavā.
Saņēmām no vairumtirgotāja informāciju pārāk vēlu, tāpēc sanāca tāda situācija, kad pircējs painteresējas ātrāk kā mēs paspējam informēt pircēju. Taču noteikti visus pircējus informējam gan sms, gan e-pastā.
Ceram uz pozitīvu sadarbību turpmāk.
Uzņēmuma 1a.lv pārstāvji vairākas reizes mēģināja sazināties ar sūdzības autoru, lai atrisināt augstāk minēto situāciju. Visi mēģinājumi tika ignorēti, līdz ar to, sūdzība tiek atzīta par atrisinātu.
Komentāri (2)
Labāk rd veikalā bišk piemaksāt, nekā tā čakarēties
Precei 29.jūlijājau bija jābūt saņemtai! ! Painteresējos par visa pasūtījuma neesamību 1.augustā?! Man šķiet,ka būtu tikai loģisku, ja es tiktu painformeta par kādas preces neesamību jau līdz 29.jūlijam?! Tāpēc komentārs:"... tāpēc sanāca tāda situācija, kad pircējs painteresējas ātrāk kā mēs paspējam informēt pircēju. Taču noteikti visus pircējus informējam gan sms, gan e-pastā...", ir nevietā un melīgs! Neviens mani neinformēja,ka kāda no precēm nav pieejama un savu sūtījumu nesaņemšu noteiktajā laikā!