Atrisināta1a.lv - Krāpšana - naudas neatgriešana
Absolūta un pilnīga nerēķināšanās ar klientu. Iegādājos preci, kuru defekta dēļ 14 dienu laikā, kopš iegādes brīža, atgriezu atpakaļ veikalā. Preces nodošanas brīdī tiek solīts, ka nauda tiks atskaitīta 14 dienu laikā, kā tas paredzēts likumā un paša uzņēmuma mājas lapā ieliktajos noteikumos - nulle pretenziju. Pēc 21 (šodien jau ir 28 diena un vēl joprojām gaidu) dienas klusuma, sazvanos ar 1a klienta apkalpošanas centru, kur man paskaidro, ka īstenībā šis process var aizņemt līdz pat 30! Dienām un, ja vēlos uzzināt kādā statusā šis process ir, lai sūtu epastu uz servisu, kurš atbildēs ~ 1 dienas laikā. Protams, atbilde no servisa arī izpaliek, lai arī epastu nosūtīju 8 dienas atpakaļ. Uzskatu, ka esmu bijis pietiekoši pretīm nākošs un pacietīgs konkrētajā situācijā, bet visam ir savs mērs.
Ieteiktu cilvēkiem rūpīgi apdomāt, pirms preces iegādes dotajā uzņēmumā, jo arī apskatot citas šeit iesniegtās sūdzības, var secināt, ka rupja likumā noteikto termiņu neievērošana ir nevis misēklis, bet gan ierasta prakse. Kāpēc man jātērē laiks rakstot sūdzību šeit un ptac, lai panāktu abpusēju komunikāciju ar veikalu?
Labdien! Sazinājāmies ar Jums telefoniski un situāciju izskaidrojām. Darīsim visu iespējamo, lai pēc iespējas ātrāk šo situāciju atrisinātu. Atvainojamies par sagādātajām neērtībām.
Uzņēmuma 1a.lv pārstāvji vairākas reizes mēģināja sazināties ar sūdzības autoru, lai atrisināt augstāk minēto situāciju. Visi mēģinājumi tika ignorēti, līdz ar to, sūdzība tiek atzīta par atrisinātu.
Komentāri (5)
Ko sūti ja neko nerubi, palasi likumu pirms brauc virsu veikalam
PretIdiotismu ar idiotismu? Un, protams, ka komentāri tikai 1a sūdzībās.
"tirgotājs 14 dienu laikā no "paziņojuma par atteikumu" saņemšanas dienas atmaksā patērētājam visus par pasūtījumu veiktos maksājums, izņemot summu, kas pārsniedz tirgotāja piedāvātās "parastās" piegādes izmaksas"
http://www.ptac.gov.lv/lv/content/atteikuma-ties-bas-1
5. Ja jūs atteiksieties no šā līguma, mēs jums atmaksāsim visus no jums saņemtos maksājumus, tostarp piegādes izmaksas (izņemot papildu izmaksas, kas radušās tādēļ, ka jūs esat izvēlējies piegādes veidu, kas nav mūsu piedāvātais vislētākais standarta piegādes veids), ne vēlāk kā 14 dienu laikā no dienas, kad mēs tikām informēti par jūsu lēmumu atteikties no šā līguma. Jebkurā gadījumā saistībā ar šādu atmaksāšanu no jums netiks iekasēta nekāda maksa.
https://www.1a.lv/disclaimer
Ja tiek veikta atteikšanās dēļ defekta sākumā diagnosticē defektu, kad nodevi tevi informēja visticamāk, un ja serviss nav Latvijā tad tas aizņem 30dienas un vairāk! Palasi visu likumu nevis tikai dažus teikumus un 1a.lv lapā ir šī informācija, tu pat PTAC nevari vērsties kamēr neesi saņēmusi atbildi! Zvanot operatoram viņš nespēs precīzi paziņot informācīju jo tava prece nemetājas zem galda. Pirms sūti palasi interneta darbību, riebjas šie dirsēji, vienkārši kretinē! Nav ko sūtīt internetā ja neproti, ej uz veikalu un nepuksti, tikai tur tu gan nevarēsi atgriezt preci 14dienu laikā
PretIdiotismu - varbūt tā vietā, lai plātītos ar bērņišķīgām replikām pret 1a veikala sūdzību autoriem, aizej pārlasi patērētāju tiesību aizsardzības likumu.
Kā arī neliels situācijas atjauninājums, neilgi pēc sūdzības ievietošanas ar mani sazinājās 1a pārstāvji, atvainojoties un vēlreiz pieminot mistiskās 30 dienas, šoreiz gan ar pamatojumu kāpēc tā. Tas, ka likums netiek ievērots, protams, ir otršķirīgi, bet, OK, gaidam 30 dienas. Pienāk 37 diena un atkal nekāda ziņa no veikala - klasika!
Protams, ka neviens nepērk preci ar domu, ka nāksies iet cauri klapatām ar preces atgriešanu un visām no tā izrietošajām sekām, bet agri vai vēlu tāda reize pienāks katram no mums un balstoties uz šo pieredzi varu ieteikt citiem iet šim veikalam ar līkumu. Preci pērkot attieksme laba, problēmu gadījumā - vienaldzīga attieksme un tukši solījumi.