1a.lv - krāpšana, bojājums
Atsūtīja man šis veikals lietotu, apskrāpētu un bojātu preci - sniega lāpstu Fiskars. Tūlīt pat rakstīju veikalam iesniegumu - gan viņu veidlapā, gan uz doto e- pastu. Nekādas reakcijas ! Tad zvanīju. Augsprātīgā tonī man atbildēja, ka es nekorekti rakstot - viņi neko nesaņemot. Mēģināju vēl rakstīt abus variantus - taču - nekā ! Domāju, ka viņi pēc sava krāpnieciskā sūtījuma izpildes speciāli nobloķē pasūtītāju - lai viņš nevarētu ziņot veikalam par atgriešanu. Turieties tālāk no šiem krāpniekiem ! Kā var ienākt prātā veikalam, kurš skaitās starptautisks ( reģistrēts Lietuvā) , atsūtīt klientam putekļainu, nobružātu, lietotu preci ?! Pašlaik preci esmu Jelgavā atgriezis un gaidu naudas atgriešanu. Ja tā nenotiks, rakstīšu pamatīgu sūdzību Eiropas PTAC. Esmu to jau sagatavojis.
Labdien!
Mēs atvainojamies par to, ka saņēmāt apskrāpētu sniega lāpstu Fiskars. Tas noteikti nebija mūsu nolūks, un mēs nevienu klientu nebloķējam. Ja esat atgriezuši preci 14 dienu laikā, nauda tiks atmaksāta 14 dienu laikā.
Atvainojamies par sagādātajām neērtībām, ceram uz pozitīvu sadarbību nākotnē.
Pievienot komentāru