www.sudzibas.lv 1a.lv Krāpnieku kantoris

Atrisināta1a.lv - Krāpnieku kantoris

9.06. pasūtīju datoru 800 eiro vērtībā-atnāca ar bojātu korpusu, nākamajā dienā nosūtīju atpakaļ, ar lūgumu, lai samaina. Pagāja mēnesis (04.07.), kad saņēmu atbildi- tāda paša datora nav, varu izvēlēties citu tajā summā- izvēlējos lētāku datoru un cieto disku- plānotais saņemšanas laiks tika norādīts 12.07.Tomēr sūtījums atnāca tikai 16.07.-un tajā bija tikai cietais disks! Uz jautājumu, kur dators-atbilde bija, ka esot izsūtījuši, taču pēc vairāku stundu domāšanas pateica, ka tomēr nē- ražotājs vainīgs un dators būs 23.07.Prasīju sūtījuma numuru, taču to nesaņēmusi, šodien (20.07.)sāku interesēties- kas notiek- atbilde- dators laikam būs tikai 25.07.Sapratu, ka ar šo kantori kaut kas nav kārtībā, uzrakstīju, lai atgriež man naudu par datoru, uz ko atbildi arī neesmu saņēmusi. Zvanot uz apkalpošanas tālruni- priekšā ir cilvēki, kas nekad neko nezina un tikai atvainojas par sagādātajām neērtībām! Bet ir pagājis pusotrs mēnesis (21.gadsimtā) un es joprojām nezinu, vai saņemšu datoru! Cik saprotu, arī naudu atgriest nav ieinteresēti un ir izgājuši vienkārši uz nekaunīgu ignorēšanu. Šobrīd sanāk- esmu viņiem samaksājusi vairāk kā 700 eiro un nezinu, vai vispār saņemšu to atpakaļ.

Atbilde no 1a.lv Pārstāvja atbilde 20.07.2018

Labdien,
Mēģinājām ar Jums sazināties telefoniski diemžēl nesekmīgi. Kā jau telefona sarunā iepriekš Jums minējām, pasūtījuma pakošanas procesā radās tehniska kļūda. Dators uz pasūtījumā norādīto adresi bezmaksas tiks izsūtīts 23.07.2018.
Atvainojamies par sagādātajam neērtībām.
Ceram uz pozitīvu sadarbību turpmāk.

Sūdzība veiksmīgi atrisināta Sudzibas.lv Admin 30.10.2018

Uzņēmuma 1a.lv pārstāvji vairākas reizes mēģināja sazināties ar sūdzības autoru, lai atrisināt augstāk minēto situāciju. Visi mēģinājumi tika ignorēti, līdz ar to, sūdzība tiek atzīta par atrisinātu.

Sūdzība veiksmīgi atrisināta Sudzibas.lv Admin 30.10.2018

Uzņēmuma 1a.lv pārstāvji vairākas reizes mēģināja sazināties ar sūdzības autoru, lai atrisināt augstāk minēto situāciju. Visi mēģinājumi tika ignorēti, līdz ar to, sūdzība tiek atzīta par atrisinātu.

L

Komentāri (3)

S Scarface 20.07.2018

Ja nevar mierīgi atrisināt problēmu tad labāk vērsties uzreiz uz Patērētāju aizsardzības centru. Galvenais lai būtu visi pirkuma dokumenti.

http://www.ptac.gov.lv/lv

D Dom2 21.07.2018

Мне нравятся такие советчики, которые отправляют людей в ptac.gov.lv.
К сожалению эта конторка не защищает права потребителей , под разными предлогами пытаются отшить человека. Они же сидят на Гос.финансировании , зачем им лишний раз суетится?
Зарплата есть , премии есть, пусть людишки сами решают свои проблемы.
Два раза обращался туда, оба раза поиздевались , естественно ничего не сделали.

е ЕленаЗ 11.04.2019

Добрый день! У нас похожая история https://www.sudzibas.lv/1alv/1alv-povrezhdennij-tovar-c549365 Мы будем обращаться в суд и средства массовой информации, если хотите поучаствовать в борьбе с мошенниками, пишите на [slēpt]@inbox.lv

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes