Atrisināta1a.lv - krapnieki
labvakar 16.11 igadajos lizinga velasmasinu indezit kura pirmaja mazgasanas reize jau teceja nu tad sakas pec nedelas atbrauc servis saka kad transportesanas vaina tagad no zvanisanas jau galva sap vini tik saka ka precizes servis saka kad gaida rezervesdalu tudal jau menesis vienkarsi murgs.prasu kurs man konpenses veselu menesi par preces neizmantosanu skan atbilde NEZINU.sitos krapniekus vajag slegt .lai PTAC tik ar viniem gala cilveki uzmanieties.
Sveiki, Juri. Ar Jums šodien sazinājāmies un situāciju paskaidrojām. Šodien meistars nomainīs bojāto detaļu uz jaunu. Atvainojamies par radušos situāciju un sagādātām neērtībām.
Uzņēmuma 1a.lv pārstāvji vairākas reizes mēģināja sazināties ar sūdzības autoru, lai atrisināt augstāk minēto situāciju. Visi mēģinājumi tika ignorēti, līdz ar to, sūdzība tiek atzīta par atrisinātu.
Komentāri (6)
Atvainojos, bet tik drausmīgi noformētu tekstu es nevaru izlasīt.
Un pats smiekligakais ka sūdzibas lasa tie, kam latviešu valoda nav dzimta valoda! Un pec ta vel raudā "kāpes Jūs nemācāt latviešu valodu?"
juris stagis! Tu esi analfabets!
"16.11 iIIIIIIIIGO-GO-gadajos lizinga velLLLLLLLLasmasinu..."
"Es esmu iegadājies vella mašinu!.." По-русски это звучит как "Я приобрёл ДЬЯВОЛЬСКУЮ машинку!"
Izskatās, ka tev tur pilnīgs haoss, vismaz pēc tā, kā tu raksti.
Ja tevis minētais preces bojājums ir radies "transportēšanas rezultātā", un tā novēršanu veic vai nu veikals uz sava rēķina, vai arī ražotājs, kā garantijas remontu, tad ņem vērā, ka pēc mūsu likumdošanas, ja remonts ir ilgāks nekā 30 kalendārās dienas, tev ir tiesības pieprasīt, lai atmaksā par preci samaksāto naudu. Vai arī, ja tev tā veļasmašīna šā vai tā ir nepieciešama - lai maina uz jaunu.
Tikai nelaid puņķus un neklaigā bezsakarā - "saliec visu pa plauktiņiem", lai pašam skaidrs un veikalam ir saprotams, ko tad tu īsti gribi!