www.sudzibas.lv 1a.lv Komunikācija

1a.lv - Komunikācija

Pasūtīju vannu ar komplektā iekļautām vannas kājām.
Saņēmu pasūtījumu. Noslēdzu līgumu ar firmu, kura remontē vannas istabas. Kad pēdējie darbi palikuši - tikai vannas uzstādīšana - atklājas ka komplektā nav pievienotas pareizā izmēra vannas kājas.
Sazinos ar 1a.lv info centru. Kas nav ieinteresēti apmainīt vannas kājas. Pēc vairākiem e-pastiem un zvaniem piedāvā nosūtīt nepareizās vannas kājas ar kurjeru. Un 14 dienu laikā izskatīšot kur šāda kļūda radusies.
Mana nostāja bija pretimnākoša. Piedāvājām vannas kājas aizvest uz noliktavu un cilvēcīgi samainīt pret atbilstošām. Mums tika solīts atzvanīt, tiklīdz noskaidros vai noliktavā Rīgā ir pareizā izmēra vannas kājas.
Pagājušas divas nedēļas. Vannas kāju nav. Atbilde no info centra e-pastā, ka viņi gaida atbildi par šo kļūdu no ražotāja. Santehniķis atteica objektu. Plus maksājam arī par dienām, kad santehniķis gaidīja lai pabeigtu objektu.

1a.lv vispār nav atvērti komunikācijai. Un nav ieinteresēti izlabot savas kļūdas. Kuras man, kā patērētājam izraisa papildu zaudējumus.
Noteikti mans un manas ģimenes, paziņu, draugu pēdējais pirkums šajā veikalā.

Strīds nav atrisināts, vanna joprojām nav uzstādīta.
Kas segs izmaksas par vannas uzstādīšanu. Vai 1a.lv?

30.03.2021

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

Atbilde no 1a.lv Pārstāvja atbilde 03.04.2021

Labdien,
Atvainojamies par sagādātajām neērtībām, saistībā ar radušos situāciju.
Informācija ir nodota servisa nodaļai, lai pēc iespējas ātrāk varētu atrisināt šo situāciju.
Vēlreiz atvainojamies par sagādātajām neērtībām.

Komentāri (2)

T Taisnīgums99 30.03.2021

Jaa, Jolanta jusu pazinjas tagad noteikti neiepirksies 1A tapec, ka jums vannas razotajs iedeva nepareizas vannas kajas, noteikti.

Varbut vel pec jusu negativas pieredzes maxima, rimi, elvi, jusu pazinjas ari tur neko nepirks? Jus sapnjojat, ka esat karaliene? Nevienam jusu viedoklis neinteresee un sekot jums neviens netaisas,neviens nesekos.

Santehnikjis sedeja dienu un nakti objekta, ka pa dienam jums vinjam bija jamaksa, ko?

J Jolanta Hmeļa 31.03.2021

Ja pādevējs neizvēlas būt atvērts komunikācijai, labot savas kļūdas, tad viennozīmīgi ne tikai mana bet arī iesaistīto cilvēku grupa neuzticēsies šādam pārdevējam un neieteiks arī citiem. ;)
Runa nav par maizes kukuli vai sviesta paciņu ko nopirkt maximā vai Rimi ;D Bet par vannu, kura nemaksā eiro, lai nopirktu un aizmirsu par to ;) Turklāt, kura ir paredzēta, lai mazgātos ;)
Ja tādēļ, ka vēlos labu servisu un ievērot higiēnas normas esmu karaliene... labi, lūdzu paklanies un laimīgu ceļu :)
Pašlaik patērētāju tiesību aizsardzības centrs ir pilnībā manā pusē ;) tapēc Taisnīgums ja...;)

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes