Atrisināta1a.lv - Kavēšanās uz Ziemassvētkiem
Pagājušonedēļ veicu pasūtījumu bērnam dāvanai uz Ziemassvētkiem, speciāli izmantojot pieejamo filtru "piegāde līdz Ziemassvētkiem" - pasūtīju divus lego komplektus un telefona vāciņu. Vakar skatos, ka piegādes datums rādās 28.12.! Zvanu 1a, nu jā, piegādes datums ir plānotais, izmaiņas var būt, neko nevaram darīt. Viens lego komplekts un vāciņš esot atnācis no piegādātāja jau, bet nē, pa daļām izņemt nevar, lai vismaz viens būtu zem eglītes. Izprašņāju visādus variantus, bet nekādas pretīmnākšanas risināt problēmu. Ļoti nepatīkama attieksme no klientu servisa. Radās iespaids, ka šis nav vienīgais gadījums un klientu servisam ir standarta frāzes, ko bezkaislīgi atkārto. Līdz šim bija ļoti pozitīva pieredze, bet šis atgadījums atstājis ļoti nepatīkamu iespaidu problēmu risināšanā.
Labdien,
Paldies, ka sazinājāties ar 1a.lv un informējāt par savu iepirkšanās pieredzi, lai arī tā nav bijusi pozitīva.
Diemžēl, mēs Jūs nevaram identificēt, kā mūsu klientu.
Labprāt uzzinātu ko vairāk par šo situāciju tādēļ lūdzam Jūs sazināties elektroniski rakstot uz [email protected]
Atvainojamies par sagādātajām neērtībām.
Tās pašas dienas vakarā saņēmu sms, ka pasūtījums ir pieejams izņemšanai manis izvēlētajā saņemšanas punktā. Savādi tikai, kādēļ dienas vidū zvanā klientu servisa meitene nevarēja mani informēt, ka ir saņemtas visas preces no piegādātāja. Protams, nepārzinu procesus, bet liktos arī, ka ap 13 jau būtu jāzina, ka plānots piegādāt uz izvēlēto izņemšanas vietu tajā pašā dienā.
Viss labs, kas labi beidzas, un dāvanas rīt būs zem eglītes!
Pievienot komentāru