1a.lv - Katastrofāls serviss
Kā jau daudzi iegādājos šajā veikalā šo to priekš z-svētkiem. Preci solīja piegādāt maksimums līdz 20. dec. Pienāca 20. dec. preces nav. Sāku šos bombardēt gan telefoniski (neiespējamā misija, laikam 2 operatori tikai sēž uz līnijas), gan e-pastā (tieši tas pats), gan mājas lapas čatā, kas vispār man liekas tāda butaforija vien ir. Visas dienas garumā nekur un nekādā veidā nebija iespējama saziņa ar viņiem. Pašā vakarā ap plkst 20:00 saņēmu e-pastiņu ar - "sorry", bet preces nebūs, jo kā izrādās mums tās vairs nav vispār. Pirmkārt - kāda mārrutka pēc vispār tā prece tad ir mājas lapā pieejama ar tekstu (ir pieejams), ja tā tas nav? Kurš tad atseko līdzi preču skaitam? Otkārt - kāpēc vispār tika izsūtīts rēķins un pēc tam solījums, ka prece tiks izsūtīta, ja netika pārbaudīts ir prece vai nav. Treškārt - kāpēc tikai tad, kad es visu dienu terorizēju ar zvaniem un e-pastiem, tad tikai tad man tiek sniegta šķidra atbilde? Kāpēc netiku informēta ātrāk par to, ka tādas preces nebūs? Vai nevar ienākt prātā doma, ka klients tomēr gaida kaut kādu informāciju par savu pasūtījumu?
Šobrīd gaidu naudu, kuru solīja 3 darba dienu laikā. Ja pareizi rēķinu, tad šodien iet jau 4. diena un naudas loģiski, ka nav. Foršu bezprocentu kredītiņu iedevu. Jādiedelē pašai sava nauda no sveša konta ārā. Vienīgā izeja rakstīt bankai reklamāciju, lai atgriež naudu.
Rezumējums - preces nav, naudas arī nav un sēžu garu degunu. Katrā ziņā mācība laba, ka nekad no šī saucamā viedveikala neko nepasūtīšu.
p.s. - atrunas par to, ka z-svētku laikā daudz darba, kurjeram riepai gaiss nolaidis vai elektrība beigusies dēļ lielā pieplūduma, varat paturēt pie sevis, jo mani kā klientu tas pilnīgi un galīgi neinteresē. Ja katru gadu no gada saskaraties ar šāda veida problēmu, ka ir daudz darba uz z-svētkiem (nez kāpēc ne?) tad varbūt ir laiks beidzot domāt uz priekšu un pieņemt uz to laiku darbā vairāk papildpsēkus vai tamlīdzīgi? Lai man kā klientam nav jāklausās ņāudēšanā par lielo pieplūdumu, jo tas ir tikai loģiski, ka tāds ir un būs, jo ir svētki, bet ja šādi turpināsiet, tad pieplūdums konkrēti uz jums vairs var arī neattiekties.
Sveiki, Eliota. Ļoti atvainojamies par sagādātām neērtībām, diemžēl aizķeršanās ar pasūtījuma izpildi radusies dēļ tā, ka prece laicīgi nav ienākusi pie mums noliktavā no vairumtirgotāja, šajā pirmssvētku laikā ir noslodze ne tikai mūsu noliktavai, bet arī vairumtirgotājiem, kuriem kavējas preču pievedums. Protams pilnveidosim mūsu sistēmu un darbu, lai šādos pirmssvētku brīžos, kad pasūtījumu pieaugums vairākkāršojas, pasūtījumu izpilde nekavētos un viss tiktu laicīgi izpildīts. Ļoti atvainojamies par radušos situāciju un sagādātām neērtībām, ceram uz Jūsu sapratni un pozitīvu sadarbību nākotnē.
Pievienot komentāru