1a.lv - Izcili slikts serviss, klientu maldināšana (neinformēšana)
Secinājumi, tiem, kas negrib lasīt visu penteri:
1. Nieiesaku uzņēmumiem, it īpaši mazajiem, iepirkties 1a.lv, jo iesmērējot brāķi, šis interneta veikals "pieņems lēmumu" 30 darba dienu laikā vēl pēc tam, kad garantijas serviss būs atzinis, ka prece ir brāķēta un nav remontējama. Rēķinaties ar ap +/- 3 mēnešu periodu, kad līdzekļi ir iesaldēti.
2. Labāk vispār neveikt pirkumus šajā veikalā, jo katrs veiktais pasūtījums 1a.lv uz klientu servisu vērsto profesionāļu komandai reāli traucē strādāt. Lūdzu to cienīsim un netraucēsim!
Decembra sākumā nopirku lētā gala Android TV, tā kā ierīce bija ar brāķi uzreiz sazinājos ar garantijas talonā norādīto servisu. Kā gāja ar servisu ir cits stāsts, bet 21. javnvārī viņi atsūtīja apmaiņas pieteikumu (RMA), ko uzreiz arī nosūtīju 1a.lv
21.01 viņi prasa lai nosūtu ierīces bildes no visām pusēm, kaut es esmu nosūtījis amaiņas aktu, kurā cita starpā ir teikts, ka ierīce atrodas servisā.
22.01 viņi tomēr saprot, ko viņiem nosūtīju un paziņo ka "prece ir nosūtīta uz servisu diagnostikas veikšanai", lai arī ko tas nenozīmētu. Nekādi termiņi nekur netiek minēti.
29.01 pēc nedēļas zvanu, lai noskaidrotu, kas par lietu, sola atzvanīt, kas protams, ka nenotiek.
05.02 vēl pēc nedēļas atkal zvanu, šoriez sola noteikti līdz dienas beigām, kas protams, ka atkal nenotiek
06.02 zvanu vēlreiz, šoreiz man paziņo, ka tiklīdz tiks pieņemts lēmums man atsūtīšot ziņu, bet 1a.lv paša serviss šo lēmumu pieņems 30 darbadienu! laikā.
Vai tiešām ir tik grūti aiztaupīt pūles gan pašiem, gan klientiem un šo informāciju paziņot uzreiz? Vislabāk pirms pasūtījuma veikšanas, jo zinot, ka brāķa gadījumā palikšu bez preces un naudas ap 3 mēnešiem, pilnīgi noteikti šajā veikalā neiepirktos.
Labdien,
Atvainojamies, ka sagādājām neērtības ar tik ilgu situācijas risināšanu.
Parasti līdzīga veida situācijas tiek risinātas ātrāk, bet šajā gadījumā mūs pievīla piegādātāja servisa centrs, kas ilgi nedeva atbildi par preci.
Situācija ir atrisināta un kredītrēķins citas preces iegādei Jums tika nosūtīts uz e pastu.
Ceram uz pozitīvu sadarbību turpmāk.
Labdien,
Ļoti interesesanti, ka vairāk kā mēneša laikā, tā arī neuzskatījāt par vajadzīgu, mani kā klientu informēt, par lietas izskatīšanas gaitu, termiņu prognozēm un grūtībām, bet atbildēt sūdzībai laiku atradāt.
Ja jūs neuzskatītu klientus par lopiem, kuriem ir vienkārši jāsēž un bezgalīgi ilgi jāgaida, kad jums kaut kas labpatiksies - varbūt arī kāda turpmāka sadarbība būtu iespējama. Labi, ka eksistē konkurence un ir pārdevēji, kas vēlas manu naudu un tādēļ spēj tīri cilvēcīgi komunicēt, nevis atklāti ņirgāties, kaut vai solot atzvanīt un to nekad nedarot!
Visu to sliktāko vēlot,
Mārtiņš
Komentāri (2)
es tev piekrītu tikai par preču marinēšanu noliktavā. Viņi zina, kur ir prece, bet viņiem servisa centrs neatbild. Vai arī prece nosūtīta uz citu valsti atpakaļ un no tiem nevar dabūt ziņu. Tā tās stundas un dienas paiet.
Servisa jautājumi lielākai daļai produktu nav sakārtoti un tie netiek šeit LV apskatīti, bet sūtīti uz citu valsti, lai cits ar to problēmu tiek galā.
Nepiekrītu, par Brāķa tūlītēju apmaiņu. Šis garantijas servisa punkts čakarējas gan 1a gan 220 utt, bet tik pat daudz klientu ir kuri tiešām nejauši ir sabojājuši ierīci. tāpēc vajag pārbaudi, lai ar pierādījumiem komunicētu tālāk ar klientu.
Diemžēl gadi skrien vēja spārniem un liekas tajā ziņā nekas nemainīsies un mums nebūs tāda apkalpošana, kā lielvalstīs, kur jā, paņem un apmaina uzreiz. Amazon preces vari saņemt, izņemt preci un sūtīt tukšu kasti atpakaļ, sakot, ka kastē nekas nebija.
tur nevis vainīgi mūsu uzņēmumi, ka nav tāds Brāķis/apmaiņa uzreiz, bet ražotāja politika. Mūsu reģionā vieglāk šādi darboties nekā ieviest ērtāku sistēmu.
1. Es pat nesapņoju par brāķa tūlītēju apmaiņu. Mana ierīce jau bija garantijas servisā 1.5 mēnešus un garantijas serviss izsniedza apmaiņas pieteikumu, kas jau dod man tiesības uz preces apmaiņu vai naudas atgriešanu. Stāsts ir par to, ka 1a.lv superekspertiem vajag vēl 30 darbadienas. Bet viņi nevar paskaidrot kāpēc. Vispār pilnīgi neko.
2. To ka viņiem vajadzēs 30 darbadienas viņi nekur neraksta, atverot servisa lietu nepaziņo un man bija 3x jāzvana lai to noskaidrotu. Cik grūti ir vienkārši cilvēku informēt par to cik ilgi būs jāgaida? Kāpēc ir jāsola atzvanīt, ja tas netiek izdarīts vispār ne vienu reizi? Tā ir 1a.lv attieksme pret klientu nevis globāla LV interneta veikalu problēma.