1a.lv - Garantijas remonta atteikums
Pirku caur interneta veikalu jaunu telefonu no MyPhone, kuru plānoju uzdāvināt vectēvam. Saņēmu preci, aizsūtīju tālāk. SIM karte tika ielikta, bet parādījās paziņojums, ka ir nepieciešams ievietot SIM karti.
Aizvedu uz veikalu, noformēju garantijas remontu. Vēlāk saņēmu ziņu, ka SIM kartes ievietošanas procesā tika sabojāts SIM konektors. Garantijas remontu atteica, maiņu nepiedāvāja un naudu neatgrieza. Parunāju ar IT kolēģiem, viņi vispār nesaprot kā ko tādu ir iespējams sabojāt uzreiz pirmajā reizē.
Lūk, kāda man ir pieredze ar šo interneta veikalu. Vairāk es tur neko nepirkšu.
Labdien, Ilona. Mēs vadāmies uz autorizētā servisa diagnostikas slēdziena, kur ir atzinums - lietošanas laikā ir veikts mehānisks defekts, diemžēl uz šāda slēdziena pamata garantija tiek atteikta. Ja šis lēmums Jūs neapmierina, varat nodot preci uz neatkarīgo ekspertīzi.
Komentāri (3)
Kāds sakars interneta veikalam ar to, ka izvēlie pirkt lētu, "beznosaukuma" brendu?
Paņem preci, kura ražotājs ir zināms, un savu produktu kvalitāti jau apstiprinājis un pērc nost.
Un veikals neko nezina par servisa meistaru lietām - tehnisks cilvēks to mantu ver vaļā un skatās, kas ir un kas nav pa garantiju, un var paskaidrot kāpēc. Veikalnieks neko no tā nezina!
Diemžēl,mūsdienās no garantijas nav nekādas jēgas,tāpat kā no apdrošināšanas telefoniem. Lielāko daļu tiek saņemti garantijas remonta atteikumi, nerunājot tikai par šo konkrēto gadījumu, bet visu kopumā. Smieklīgi ir tas,ka tiek "iesmērēts" jau telefons ar defektiem, kas pasniegts kā jauns un kad sāk kāds viņu lietot un ir jau nopircis, tad šo defektu problēmu uzgrūž klientam, ka viņš ir vainīgs un cīnoties pret lielajām firmām esi bezspēcīgs. Atliek tikai sūdzēties,bet ar to neko nepanāksim, skumji.
Nepareizi. SIM konektoru sabojāt var tikai nepareizi ievietojot SIM karti. Tā notiek, ja rokas aug no [jūs jau zināt no kurienes].