1a.lv - garantija!
Iesaku visiem būt uzmanīgiem, iepērkoties šajā veikalā. Tā ir loterija - ja paveicās, ir ok, ja nē -- welcome to the club :( par garantiju šeit acīmredzot tikai teorētisks priekšstats . Pirms gada nopirku datoru - to, ko viņi saliek paši . Pēc mēneša sākās problēmas , jo dators vienkārši meta blue screen un slēdzas ārā ... rezultāta gada laikā dators 2 reizes bija uz garantiju. Pirmajā reizē datoru dabūju atpakaļ ar komentāru, ka viss strādā perfekti, bet problēma ir windows. Parinstaleju windows, visas programmas, bet pēc 2 dienām problēmas atsākās . Aizvedu atkal - šoreiz turēja mēnesi, bet tad piezvanīja un teica, ka esmu samainījusi detaļas un dators neatbilst komplektācijai! Bezkaunigakus melus nekad dzīvē nebiju dzirdējusi. Biju jau gatava vērsties PTAC un veikt ekspertīzi, bet tad šie piezvanīja un teica, ka visu cieto disku iztīrīja, izpētīja un saprata, ka vaina ir kaut kādos tur iestatijumos . Iestatijumus samainija un datoru atvdeva bet... atvedām mājās un sapratām , ka tie tur pat nepieskruveja visas detaļas! Tālāk sapratām, ka neko viņi tur cietajam nedarīja, jo visa windows ar paroli bija neskarta...nesaprotu, kāpēc jātur cilvēki par muļķiem? Ir taču skaidrs, ka meli ātri vien uzpeldēs ... priekš sevis sapratu, ka šajā veikalā vairs nekad neko nepirkšu. Briesmīgi...
Labdien,
Mēģinājām ar Jums sazināties telefoniski diemžēl nesekmīgi. Kā jau telefona sarunā iepriekš Jums minējām, pasūtījuma pakošanas procesā radās tehniska kļūda. Dators uz pasūtījumā norādīto adresi bezmaksas tiks izsūtīts 23.07.2018.
Atvainojamies par sagādātajam neērtībām.
Ceram uz pozitīvu sadarbību turpmāk.
Komentāri (3)
Sveiki. Ar Jums sazinājāmies un atrisinājām situāciju. Atvainojamies par sagādātajām neērtībām.
Visiem, kas nodot datorus uz garantiju iesaku pierakstīt detaļu sēriju numurus. Jo pat gadījumā kad ir defekta slēdziens - darbinieki krāpjas un nenomaina detaļas ar defektu, bet cer uz garantijas izbeigšanos. Manam dēlam garantijas remonts šajā kantorī 3 mēneši un tagad nodots atkal. Pēc šīs reizes sūdzēšu tiesā.
Pilnigi piekritu. Ar garantijas remontu tur ir bardaks. 2 mēneši gaidiju, braukaju, atbildēja ka gaida detaļas, pec tam iedeva izziņu, kur rakstīts: "konsoles pārbaudes laikā konstatēti mehaniskie bojājumi - bojāts video procesors" laikam es to situ ar āmuru pirms nodod remontā. Murgs un stulbums. Uztaisīšu neatkarīgo ekspertīzi un dodamies tiesā kopa ar patērētāju aizsardzību.
Es arī nekad tur vairs neko nepirkšu, un jums un visiem pazistāmiem arī neiesaku