Atrisināta1a.lv - Drausmīgs serviss un apkalpošana
30. oktobrī pasūtīju preci šajā veikalā. Un stipri par to nožēloju. Labāk būtu iegādājusies visu parastajā lielveikalā vai pie konkurentiem.
Pie pasūtījuma piegādes laiks stāvēja 01.11.2017,ar ko arī rēķinājos, jo tā bija dāvana. Uzreiz pēc apmaksas datums nomainījās uz 02.11.2017. Aizkavēja piegādi uz 1 dienu. Nepatīkams sīkums, ja nenāktos 2. datumā saņemt ne to, ko sūtīju. Sazinoties ar veikalu, saņēmu atbildi, ka man PAŠAI jādodas pie viņiem, lai atdotu to, kas nav domāts man. Labs joks :) Par to kur ir mana prece, pateikt nevarēja. Lieki stāstīt, ka iztērēju visu dienu, lai sazinātos ar viņiem. Te iesniegumu nav saņēmuši, te atzvana vairākas stundas. Protams daļu no pasūtītas preces nācās nopirkt veikalā, jo nevarēju gaidīt.
Beigu beigās man tika piedāvāts kurjers ar nosacījumu, kad 07.11.2017 atvedīs man domāto preci un paņems kļūdaini nosūtīto. Es, kamēr man lika gaidīt risinājumu, uzrakstīju atsauksmi salidzini.lv, uz kuru pārstāvji jau smalki devuši atbildi, ka mana problēma ir atrisināta, un jāgaida piegāde norunātajā dienā. Pēc tam paprasīja , lai es nesagaidot preci ,izdzēšu to komentāru. Labi ka to neizdarīju. Pienāca otrdiena 07.11.2017 un plkst.15.45 nācās atkal PAŠAI zvanīt uz veikalu un jautāt par kurjeru. Atbilde bija: Kurjers ir cietis ceļu negadījumā. Žēl ka tā (ja tā ir patiesība), kurjers jau nav vainīgs, bet tracina tas, ka klientam pašam jāzvana, jāpieprasa paskaidrojums un jāinteresējas par savu piegādi un preci kopumā. Attieksme ir drausmīga. Jautāju par iespēju atteikties no pasūtījuma, uz ko man darbiniece atbildēja, ka es to nevaru, kamēr nesaņemu preci. Likumu jāzin, mīļie! 8. novembrī atbrauca DPD kurjers. Pieņemt atpakaļ kļūdaino preci atteicās, jo nebija par to informēts. Pēc pakas mazā izmēra jau bija skaidrs, ka PRECE ATKAL NAV ĪSTĀ! vai atnākusi tikai daļa no pasūtījuma. Bet neko darīt, kurjeru jālaiž vaļā. Parakstījos par saņemšanu. Tā arī bija, atnāca tikai ¼ no pasūtījuma. Tātad šodien ir 8.datums, un apmaksātu preci, ko solīja 1.datumā joprojām ved. Kaut kur.:)
Es neiztērēju daudz naudas ziņā, bet nervi un garastāvoklis ir sabojāts. Ļoti ceru, ka vadība lasa sūdzības un noreaģēs.
Uz savu galvu ieteicu( vēl pirms šīs situācijas) šo veikalu arī kolēģei, kura šobrīd arī piedzīvo "jaukus mirkļus" ar viņiem.
Neslēpšu, ka tikai daži no darbiniekiem laipni atvainojušies par situāciju, bet kāda no tā jēga, ja kļūdas netiek labotas un atkal klientam jāpiedzīvo vilšanās?
P.S. Mīļie 1a.lv darbinieki,nevajag rakstīt , ka situācija atrisināta, kamēr pircējs nav parakstījis pavadzīmi par preces pilnu saņemšanu un Jūs neesat informēti par saistību veiksmīgu izpildi. Nemaldiniet pircējus.
Labdien! Jūsu gadījumā, sadarbības partnerim radās neparedzēta situācija, kā rezultātā piegāde nenoritēja korekti. Nekādā gadījumā nemaldinām savus pircējus un darām visu iespējamo, lai atrisinātu problēmu. Ar Jums sazinājāmies telefoniski un situāciju izskaidrojām. Vēlreiz atvainojamies par sagādātajām neērtībām!
Uzņēmuma 1a.lv pārstāvji vairākas reizes mēģināja sazināties ar sūdzības autoru, lai atrisināt augstāk minēto situāciju. Visi mēģinājumi tika ignorēti, līdz ar to, sūdzība tiek atzīta par atrisinātu.
Komentāri (4)
1a.lv būtu labi, ja jums un katram jūsu operātoram viedoklis nemainītos. Jums taču ir CRM sistēma, aizpildiet to normāli! Ja viens pasaka, kurjers beigts, nevajag otram teikt, ka kurjers iekāpa helikopterī un lido pie klienta. Tieši tas pats, kas 220.lv. Operātors kļūdaini izsakās un tad klientam, to tā vnk nevar pateikt, izmet no galvas, ko pirmais teica, man tagad ir taisnība. Vai arī jāliek sods operātoriem 15eiro, par melošanu.
Jums arī noteikti ir zināmas mācības un pirmkārt ir jāmaca operātori, Nedrīkst novelt vainu uz kādu. Ir pareizi jārisina problēma nevis jāmeklē uz kuru vainu novelt. Un nav pareizi novelt vainu uz kurjeru bēdām, tas klientam nav jāzina.
Ne par velti daži vēl joprojām domā un raksta, ka 220.lv ražo preces lietuvā ar segvārdu PIGU :)
:) Nevainojiet, lūdzu, kurjeru dienestu(DPD). Viņi nav vainīgi ,ka Jūs pašā sākumā sajaucāt pasūtījumus. Ja nebūtu to izdarījuši, man nevajadzētu tik ilgi gaidīt piegādi. Un kā izskaidrosiet, ka labojot kļūdu, pieļavāt kartējo?Beigu beigās pilnībā pasūtījums netika atsūtīts. Tikai nevajad tagad vainot mani tajā visā, jo informāciju nodevu korekti, saprotamā valodā 3 reizes RAKSTISKI.
VIENMĒR kad esmu iepircies tad nav bijušas nekādas problēmas. Viss perfekti. Tas ka cilvēks prot pats sev sabojāt dienu, tad tā jau ir viņu problēma. Visiem gadās nokļūdīties :)
Man 3 gadu laikā ar 1A.lv problēmas nav bijušas. Visi pasūtījumi vienmēr atnāk laikā.