Atrisināta1a.lv - Drausmīga attieksme, slikts serviss, samaksājam, bet neatveda
Pasūtījām televizoru, tajā pat dienā atnāca epasts,ka ir saņēmuši musu pasūtījumu (arī naudu), nākamā dienā epasts, ka gatavo preci nosūtīšanai mums, trešajā dienā atkal tas pats, ka ir sagatavota prece sūtīšanai. Un ceturtajā dienā atnāk īss epasts,ka preces nēesot noliktavā un nekā...
Naudu atgriezīšot. Summa liela, bet, kad rakstu, kad atgriezīs naudu, neatbild, nekomentē un klusums.
Drausmīgs serviss, trīs dienas "baro" ar epastiem, ka preci gatavo un ceturtajā - vienkārši uzmet!! Joprojām naudu saņēmusi nēesmu.
Tāda paviršība un attieksme ir drausmīga. Iesaku tur neko neiegādāties!
Pirmo reizi tur iepirkos un vairs netaisos, neiesaku ar viņiem sadarboties!
Labdien, Sanda. Atvainojamies par radušos situāciju ar pasūtījuma izpildi, diemžēl saņēmām no vairumtirgotāja informāciju, ka Jūsu pasūtītā prece vairs nav pieejama pasūtīšanai. Līdz ar to, ka pasūtījums bija apmaksāts ar karti online, esam spiesti pasūtījumu atcelt, jo šādi apmaksātus pasūtījumus labot nevaram. Atceļot pasūtījumu, nauda tiek pārskaitīta Jums atpakaļ automātiski 3 darba dienu laikā, šo maksājuma atgriešanu nodrošina uzņēmums First Data Latvija, kas nodarbojas ar online karšu maksājumu apstrādi. Gadījumā, ja apmaksājot pasūtījumu, Jums šis maksājums bija rezervēts un nauda netika noņemta uzreiz, tad atceļot pasūtījumu, šī rezervācija uzreiz tiek atcelta. Ļoti atvainojamies par sagādātām neērtībām, ceram uz Jūsu sapratni un pozitīvu sadarbību nākotnē.
Pirms 1a.lv saits saņēma vēstuli no sudzibas.lv par šo iepriekšminēto situāciju, viņi bija man epastā beidzot atbildējuši un sausi uzrakstījuši, ka naudu atgriezīs 5 darba dienu laikā. Pateicoties sudzibas.lv, viņi jau solīja 3 darba dienu laikā. Jā, trešās dienas vakarā beidzot saņēmām. Paldies sudzibas.lv saitam!
Iesaku 1a.lv saitam tiešām padomāt par savu loģistikas un informācijas plūsmas kvalitāti. Un noņemt no mājas lapas absurdās uzņēmuma misijas un prioritātes - kvalitāte, garantija, uz klientu orientēta politika utt.
Uzņēmuma 1a.lv pārstāvji vairākas reizes mēģināja sazināties ar sūdzības autoru, lai atrisināt augstāk minēto situāciju. Sūdzības autoram tika paskaidrots, kā notiek naudas atmaksa online maksājumiem mājaslapā, līdz ar to, sūdzība tiek atzīta par atrisinātu.
Pievienot komentāru