Atrisināta1a.lv - Cilvēku maldināšana
Pasūtīju preci 06.09.2017 ar piegādi uz omniva.Piegades laiks līdz 18.09.2017 nu ne kas gaidu. Gaidu un gaidu pienâk 18 septembris ,izinas nekadas neatnāk par to ka būtu pienācis sūtījums. Tad rakstu 1a.lv kur ir mans sūtījums? Atbilde:atvainojamies jūsu prece pie mums būs tikai 22 [slēpt]@ nē nu normali,ne mājaslapa tas tika norādits ka prece nav noliktava ne arī paši neiedomājas ka vajadzētu mani par to informët. Viss ko mak pateikt ir mes atvainojamies un viss [slēpt]@ lai nu kā skaidrs ir viens ,ka nekad neko no šī veikala nepasūtīšu !
Labdien. Diemžēl nevaram Jūs identificēt kā klientu, lai precizētu radušos situāciju. Lūdzam sazināties ar mums epastā: [email protected] , atsaucoties uz šo komentāru un norādot pasūtījuma numuru. Atvainojamies par sagādātajām neērtībām.
Uzņēmuma 1a.lv pārstāvji vairākas reizes mēģināja sazināties ar sūdzības autoru, lai atrisināt augstāk minēto situāciju. Visi mēģinājumi tika ignorēti, līdz ar to, sūdzība tiek atzīta par atrisinātu.
Komentāri (4)
:(
A ko viņiem vajadzeja teikt, "sēdi un gaidi"? Ne jau apzināti viņi kavē pasūtījumu, tādas lietas var gadīties visos i-veikalos.
nepeikritisu-gadas tikai tādos internetveikalos,kad jamaksaa ir ieprieks-visu laiku es maksaju,tad,kad preci sanemu,ja solitais laiks -nepildas,es atsaku,seit ieprekoties 1.a jaamaksaa ieprieks un tad ,fribi vai nee,jaagaida pasuutijums,kautgan rakstiits,peec samaksas juusu prece tiks piegaadaata 2 dienu laikaa un nekaaaaaaaaaa,gaidu jau 5 dienas,attaisnojums ,par piegades firmu DPD-man nosplauties,kas kuru vaino,bet pirmo reizi ieporkos un taa bus peedeeja,labaak tomeer maksaat,kad prece tiek piegaadaata
Man 1a pārmetoši pajautāja vai tiešām vajag instrukciju?
Es teicu, ne jums izlemt, ko man vajag no instrukcijas. Šoreiz vajag! Nav citu variantu. Tagad skaitu dienas.