Atrisināta1a.lv - Brāķis un slikta attieksme
Nopirku preci 1a putekļusūcēju Philips Powerpro Aqua Fc6409/01saņēmu preci 26.10.2018. Ar sliktu akumulatoru (beigtu) un preci nevar atgriezt, jo izmēģinot puteklītis tika iesūkts. Un kā lai izmēģinam, ja prece tika saņemta pa pastu. Prece pastrādāju īsus brīžus un tagad vispār nevar vairs uzlādēt. Es uzkatu, ka prece ir jāsamaina vai jāatgriež nauda. Kāpēc man jātērē sava nauda un laiks, ja prece jauna ir brāķis.
Labdien,
Atvainojamies par sagādātajām neērtībām, saistībā ar
radušos situāciju, saņemot brāķētu preci. Nekādā gadījumā ar nolūku netirgojam brāķētas preces. Jāatzīst, ka katram ražotājam ir savs brāķa procents, no tā pilnīgi izvairīties nevar, bet šādos gadījumos klientam ir iespējams izmantot 14 dienu atteikuma tiesības.
Ceram uz pozitīvu sadarbību nākotnē!
Uzņēmuma 1a.lv pārstāvji vairākas reizes mēģināja sazināties ar sūdzības autoru, lai atrisināt augstāk minēto situāciju. Visi mēģinājumi tika ignorēti, līdz ar to, sūdzība tiek atzīta par atrisinātu.
Komentāri (1)
Kāda veida iesniegumu Jūs rakstījat 1a.lv? 14 dienu atteikuma tiesības lietotai precei tiešām neder. Ja prece ir brāķis, tad jāraksta iesniegumu par preces neatbilstību līguma noteikumiem un saskaņā ar patērētāju aizsardzības likuma 7. daļas 28. panta 1. punktu pieprasīt garantijas remontu / preces maiņu / naudas atgriešanu.
Atbildei uz iesniegumu jābūt 15 darba dienu laikā.