1a.lv - Brāķeta prece, līdzekļu atgriešana
Izradījās, ka iegādātā prece, milzīgs iebūvējamais ledusskapis ko iegādājosaugusta mēnesī pa 465 eiro bija brāķēts. Nokalpoja līdz 2023. Gada janvārim. Pārstāja darboties. Sabojājās visi produkti. Ar šo jautājumu griezos pie 1a konsultantiem elektroniski janvārī rakstot vēstuli epastā.
Man uzrakstīja 3 variantus kādā veidā varu dabūt garantijas remontu:
1. Aizvest preci uz ksenukai daugavpilī (1a preču saņemšanas punktu)
2. Izsaukt kurjeru kurs preci nogādās uz garantijas servisu ārpus Daugavpils (kas apmaksās kurjera pakalpojumus informācijas nebija)
3. Nogādāt pašai preci uz servisu, kurš atrodas ārpus Daugavpils.
Runa iet par 2 m lielu iebūvējamo ledusskapi!
Sarunāju 2 krāvējus + mikroautobusu, kas nogādāja preci uz ksenukai daugavpilī, 1a preču saņemšanas vietu.
Tur bija atteikts preci pieņemt un skaidroja, ka whirpool labo meistars daugavpilī kurš atbrauc mājās un veic garantijas remontu. Ledusskapi veda mājās un atkal nesa uz 3. Stāvu. Ledusskapis iebūvējamais. Bija jāapmaksā izkrūvēšanas no virtuves pakalpojums un ledusskapja piegāde uz ksenukai un atpakaļ uz mājām. Kāpēc par iespēju izsaukt meistaru uzreiz neuzrakstīja 1. A konsultants?
Sanāk, ka sniegtā informācija 1a nebija patiesa. Konsultans nepārvalda ar šādu informāciju.
Tad izsaucām meistaru. Meistars apskatīja ledusskapi un uzrakstīja slēdzienu par ražošanas defektu.
Dzīvot gandrīz 3 nedēļas bez ledusskapja, 2 bērni.. Tas nav iespējams. Un atakal, solīts atgriezt naudu. Virtuve ir izveidota pēc ledusskapja parametriem.
Kautkādai taču atbildībai jābūt.
Tagad man, parastam cilvēkam, būs jāmeklē tāds pats ledusskapis, jāpasūta, atkal jāapmaksā produkta piegāde un iebūve virtuvē. Cena ledusskapim ir kāpusies līdz 517 eiro.
Esmu galīgi neapmierināta ar šādu apkalpošanu.
Nekā cilvēciska, nekādas saprašanas. Domāju, 1a varēja sazināties ar preces izplatītāju, 100 reizes atvainoties un piegādāt šādu pašu ledusskapi. Tas būtu godīgi.
Ledusskapja Cena ir kāpusies, piegāde visur ir maksas, pacelšana uz 3. Stāvu! Jau kuru reizi būs jāpārmaksā. Ksenukai veikalā ir pieejams šāds modelis un cik es redzu tomēr tā ir 1 organizācija.
Kāpēc tai jābūt manai problēmai? Es preci nopirku, apmaksāju, nekādas atbildības.
Nekādas izdevumu kopmensēšanas. Cik produkti tika sabojāti! Es rakstīju daudz reizes un interesējos vai ir rezultāts, bet mana situācija nevienu neinteresēja.
Nauda tika atgriezta 08.02.2023. Attieksme pret klientu mani ļoti pārsteidza. Esiet piesardzīgi.
Labdien,
Paldies, ka sazinājāties ar 1a.lv un informējāt par savu iepirkšanās pieredzi, lai arī tā nav bijusi pozitīva.
Diemžēl, mēs Jūs nevaram identificēt, kā mūsu klientu.
Labprāt uzzinātu ko vairāk par šo situāciju tādēļ lūdzam Jūs sazināties elektroniski rakstot uz [email protected]
Atvainojamies par sagādātajām neērtībām.
Pievienot komentāru