1a.lv - Brāķa prece
Pirms 2 mēnešiem nopirku SmartWatch. Pēc izsaiņošanas izrādījās, ka prece ir bojāta. Aizvedu uz garantiju, nostāvēju 30 minūtes, lai gan telpā 3 garantijas speciālisti nodarbojās ar neko (pļāpāja pa tel., vīlēja nagus, dzēra kafiju). Kad sāku stāstīt par problēmu, šie ieslēdza retardantus, pa 3 reizēm uzdeva vienus un tos pašus jautājumus, bolīja acis, nievājoši ironizēja (kas būtībā mani pa liktos simpātiski, jo neesmu snobs...). Vēlāk pieņēma apmaiņai. Pēc dažām nedēļām atnāca ziņa, ka prece ir nomainīta. Atbraucu, paņēmu... likās aizdomīgi, ka iepakojums nebija īsti svaigs. Mājās pieslēdzu - atkal tieši tā pati problēma. Aizvedu otro reizi pie šiem - atkal gaidīšana, ķiķināšana, acu bolīšana... Tagad jau mēnesi gaidu ziņas...Ja vēlaties piedzīvojumus - droši saistieties ar šo kompāniju. Ja vēlaties labu servisu un kvalitatīvas preces konkrētā laikā, tad gan nāksies meklēt kaut ko citu. :)
Komentāri (2)
tu esi klients kamer neesi samaksajis naudu. Pec tam tu esi problema...
Sveiki, diemžēl katram precu ražotājam ir iespējams brāķa procents, taču tas veiksmīgi tiek risināts, ja brāķis tiek atzīts. Šodien Jums tiks apstiprināta pieteiktā prasība, piešķirsim Jums kredīt-noti jauna pasūtījuma izveidei. Ļoti atvainojamies par radušos situāciju, ceram uz Jūsu sapratni un pozitīvu sadarbību nākotnē.