1a.lv - Bojāta prece, slikts serviss
Klientu serviss ir zem nulles. Pēc 8 mēnešu lietošanas JBL austiņas tika nogādātas Garantijas servisā. Tas devis atzinu - ražošanas defekts. Tātad nederīgas un pārdevējam jārīkojas - jāsamaina prece vai jāatgriež nauda. Pēc 2 mēnešiem 1a Garantijas pakalpojumu konsultants atsūta epastu ar lūgumu garantijas atzinumuatsūtīt ieskanētā veidā, nevis fotogrāfijas veidā, jo ražotājam nederot fotogrāfija.
Labdien, Diemžēl nevaram Jūs identificēt kā klientu, lai precizētu radušos situāciju. Lūdzam sazināties ar mums epastā: [email protected] , atsaucoties uz šo komentāru un norādot pasūtījuma numuru. Atvainojamies par sagādātajām neērtībām.
Komentāri (6)
Tad tad iesekene,viņiem vaig papīra formātā nevis bilde
Ieskaneju. Lai gan nav saprotama argumentacija. 1a teica, ka ieskanetu vajag, jo to pieprasa razotajs. Rodas jautajums - ražotājs Ķīnā lasīs latviesu valodā dokumentu. Šķiet, ka 1a tikai novilcina laiku.
kad jus no rita pamostaties jums ir skaidrs ko jus sodien darisiet un kapec?
Un jūs aizsutijat ieskenetu ja jau 1a prasīja?
1a.lv - viens no sliktākajiem veikaliem Rīgā, varbūt pat Latvijā. Ne kur es esmu redzējis šādas problēmas, tikai 1a.
Piekrītu