1a.lv - Bojājums,slikts serviss.
Interneta veikalā,uz līzinga nosacījumiem,iegādājos telefonu,Asus zenfone 2 laser ze500kl 8gb.
Pēc vizuālas apskates secināju,ka man ir atveduši telefonu,kurš nav paredzēts Latvijas tirgum. Vis maz es tā uzskatu,jo precei ir lādētājs kura lietošanai ir nepieciešama pāreja,kuru protams šoreiz viņi bij pievienojuši pie iepakojuma. Pamācība ir ķīniešu valodā,un pašā telefonā ievades valoda,kā latviešu vispār nav pieejama. Telefonā ir daudz ķīniešu aplikāciju. Respektīvi. Man iesmērēja šaubīgas izcelsmes telefonu,kuram pat bateriju nevar uzlādēt pilnībā līdz 100 procentiem.Telefonā valodas mijās,latviešu ar angļu.Tātad biju ar preci neapmierināts,uzrakstiju uz [slēpt]@1a.lv pēc kā viņi mana atsūtija Iesniegumu par preces līguma atcelšanu PDF formā,un atrakstīja,ka nakamajā dienā precei un iesniegumam pakaļ atbraus DPD kurjers. Bet nekā,ne nākamajā ne aiznākamajā dienā kurjers neatbrauca.Tā kā telefons man bij steidzami vajadzīgs,biju spiests sākt lietot to ko man viņi ir atsūtijuši. Un otrās dienas vakarā saņēmu,jau trešo atvainošanos no 1a,kur viņi man solija,ka kurjers atbraus trešdien. Bet tā kā biju jau telefonu sācis lietot,atsaucu kurjeru.Ir ļoti nepatīkama situācija. Šeit arī zuda uzticība 1a veikalam,izslavētajam servisam,un kvalitatīvajām precēm. Diez vai kautkad yturpmāk tur iepirkšos.
Labdien, Kaspar. Atvainojamies par radušos situāciju, ar Jums telefoniski sazinājāmies un piedāvājām iespējamos situācijas risinājuma variantus.
Pievienot komentāru