1a.lv - Bojājums
Labdien, gribu brīdināt. Man uzdāvināja virtuves kombainu "Bosch MUM4655EU". Ierīce nokalpoja 3 reizes un saplīsa viena no detaļām. Nest atpakaļ dāvinātājam, prasīt garantiju negribējās, vieglāk bija pašai pasūtīt jaunu detaļu no ebay. Cik lasu atsauksmes, garantijas atgūšana ir ilga, bieži neveiksmīga un laikietilpīgs process bez jēgas. Tādēļ, gribu, vienkārši, informēt par nekvalitatīvu preci.
Sveiki. Mēs iesakām tomēr griezties autorizētā servisa centrā, kas apkalpo Bosch produkciju, piemēram, http://elektronika.lv/. Ja tomēr veiksiet detaļu nomaiņu patstāvīgi, vēlāk garantija var tikt atteikta.
Detaļa bija neatkarīga, kas nav saistīta ar iekšējā mehānisma atvēršanu. Detaļas izmaksas 25 EUR, kas ir lētāk kā bojāt nervus, laiku, degvielu un cerēt uz pozitīvu risinājumu!
Komentāri (6)
Preci jau ražo BOSCH ne 1a. ;)
1a.lv pārdod nekvalitatīvas preces tālāk, varat palasīt atsauksmes no citiem ! Bet, šoreiz doma ir , ka pat nav vēlmes pie viņiem griezties pēc garantijas, jo lasot citu klientu ieteikumus un atsauces var redzēt, ka viņi negrib un nesniedz normālu kvalitatīvu garantijas remontu un servisu, viss notiek lēni un bez vēlmes tiešām palīdzēt. Tāpēc, labāk neko šeit uzreiz nepirkt, jo saplīst ātri, bet mainīt/labot neviens šeit negrib !
Es patiešām nesaprotu, kādēļ šajā situācijā vainīgs ir 1a? Preci Jūs saņēmāt darbojošos un nebojātu , tā salūza 3-jā lietošanas reizē. Jums ir tiesības uz garantijas remontu, taču to Jūs neizmantojat, jo nevēlaties tērēt laiku , naudu u.c.,ar veikalu pirms sūdzības rakstīšanas arī neesat kontaktējusi! Kāda šeit ir 1a vaina? Tas ,ka Jūs internetā salasījāties atsauksmes, kas NAV saistītas ar Jūsu gadījumu un nevēlaties NEKO darīt? Ko tad Jūs vēlējāties no 1a? Lai momentā, kad salūza ierīce, pie durvīm jau zvanītu kurjers, kurš Jums nodotu rokās jaunu ierīci un savāktu veco? Tā tas nenotiek! :) Priecājaties, ka veikals pret Jums nevēršas par goda un neslavas celšanu.
Veikals ir atbildīgs par preci, ko pasūta (var pasūtīt kvalitatīvu preci Vācijā vai zemāku kvalitāti Ķīnā ar vienu un to pašu brendu , protams, katrai precei jāskatās konkrētā brenda licenzēts pārdevējs un atļauja izplatīšanai). Es ievietoju savu atsauksim, par to kādas preces tirgojas šajā veikalā, tālāk, lai patērētājam ir iespēja izvēlēties, pirkt vai nepirkt kaut ko šajā veikalā. Kā, jau minēju, konkrētā ierīce bija dāvana, līdz ar to, negribējās sarūgtināt dāvinātāju ar to, ka dāvana noplīsusi tik ātri. Katrs izplatītājs izvēlas ar kādas kvalitātes precēm tirgojās.
Uz kastes rakstīts Made in Germany vai china?
Bosch vēl jo mazāk būs sastopams no ķinas, eiropā.
Sūdzībai bija jābūt par Bosch nevis veikalu, jo ne servisā ne veikalā neversāties. Veikals vainīgs par to ka neesat vērsies pie viņa.
Ja runa būtu, par maz zināma brenda kvalitāti, es te pat nerakstītu. Pēc šāda ieraksta liekas, vai pareizi eksplotējāt ierīci.
Grr.. pašam šis veikals nepatīk, bet nu šī sūdzība bija lieka.
Likam katram ir vienu reizi jāsaskarās ar šādu situāciju, kad ir braķēta prece, brāķis ir konstatēts mājās un sākās naivi mēģinājumi saņemt adekvātu palīdzību no "pretīmnākošā" un "draudzīgā" internetveikala 1a. Abalstu autoru. Es arī pats salaboju savu preci, bet pirms tam nācās nedaudz patērēt savu laiku, lai saprast, ka gaidīt kādu palīdzību un pretīmnākšanu ir pilnīgs bezcers. Ir veikali, kuri uzreiz un konkrēti pasaka, ka tas nav garantijas gadījums un uzreiz atsaka vai piedāvā kādu risinājumu, bet šeit sākās kaut kāda atrakcija "uzmini nu", pat nezini kas notiek ar remontā nodoto preci, visiem kam zvani arī neko nezin, bet beigās pēc mēneša gaidīšanas var atnākt ar piebildi ka brāķis nav konstatēts, bet lai parakstīt iesniegumu PTAC, viņi var preci atkārtoti paņemt uz servisu, lai padziļināt to izpētīt, kaut arī tā prece tikko atnāca no viņu servisa ar skaidru uzrakstu "brāķis nav konstatēts" (tas ir reāls gadījums, es savu preci pat rokās nebiju turējis, ka 1a to atkārtoti nosūtīja uz atkārtotu servisu, jo ieraudzīja iesniegumu uz PTAC).