1a.lv - Bezjēdzīgās dāvanu kartes
Dāvanā tika saņemta internetveikala 1a.lv dāvanu karte par noteiktu summu. Dāvanu kartes redz esot "veiksmīgs un izdevīgs risinājums gan dāvinātājam, gan dāvanu kartes saņēmējam – tās ir ērti iegādāties, saņemt un izmantot", kā arī " Karti varat izņemt personiski vai arī tā kā dāvana tiks nogādāta tieši saņēmējam" Viss iesot ļoti ērti, nopirksi un tev pat piegādās Dāvanu karti! BET!!! Intresantākais sākas, kad vēlies izmantot dāvanu karti! Izvēlies preci, sāc apmaksu un tad izrādās - apmaksāt izvēlēto preci ar dāvanu kati var tikai ierodoties 1a.lv birojā – Mūkusalas ielā 41, Rīgā un, ja preces summa ir lielāka par dāvanu kartes vērtību, piemaksāt atlikušo summu skaidrā naudā varat 1a.lv birojā, saņemot preci! COME ON! Internetveikala dāvanu karte, kuru tev pat piegādās, bet izmantot vari tikai ierodoties un atliku maksājot skaidrā?!?! Nopietni?!? Uz dāvanu kartes ir norādīts izmantošanas termiņš, vērtība un dāvanu KARTES NUMURS. Kāpēc nevar sakārtot sistēmu un atskaitīt no kopējās summas dāvanu kartes vērtību un par atlikušo summu izrakstīt rēķinu, vai vēl jo labāk, pie pasūtīšanas, norādot kartes Nr., automātiski tiktu atskaitīta kartes vērtība. Drausmīgi neērta sistēma, par kuru informācija nav norādīta preces aprakstā, bet gan sadaļā "jautājumi un atbildes". Vismaz būtu brīdinājuši par šādu "super ērtu" sistēmu kādā redzamākā vietā! Noteikti neiesaku nedz dāvanu kartes, nedz arī internetveikalu www.1a.lv, par neatsaucību un nevēlēšanos izpalīdzēt klientam, pat tad, kad tu griezies pie viņiem personiski, ar lūgumu nākt pretī un mēģināt atrisināt šo jautājumu!!!
Sveiki, šāda dāvanu kartes sistēma mums bija vienmēr un ir arī pašlaik, sīkāka informācija par dāvanu kartes izmantošanu ir aprakstīta preces aprakstā. Dāvanu kartes sistēmas pilnveidošana ir ieplānota nākotnē.
Tik svarīgai informācijai, kā dāvanu kartes izmantošanas iespēja, būtu jābūt norādītai arī uz pašas dāvanu kartes, lai dāvanu kartes Saņēmējs būtu informēts, nevis tikai Dāvanu kartes pircējs. Pretējā gadījumā Dāvanu kartes saņēmējs šo faktu konstatē tikai mēģinot veikt apmaksu, kā bija mūsu gadījumā. Mēs nedzīvojam Rīgā un preces saņemšana birojā rada neērtības. Paldies, protams, par atbildi, bet mūsu gadījumu šī atbilde pilnīgi neko neatrisina. Atbilde "tā ir bijis vienmēr" un "kādreiz ir paredzēta sistēmas uzlabošana" neko man kā klientam nemaina.
Sveiki. Jūs vienmēr varat uzjautāt interesējošo jautājumu mums čatā, e-pastā, vai pazvanot mums, ja ir neskaidrības ar dāvanu kartes izmantošanu. Dāvanu karti var izmantot tikai un vienīgi pie mums birojā, to uzrādot.
Pievienot komentāru