Atrisināta1a.lv - Atsūtija brāķi
Labdien.Pašutiju telefonu e star no 1a.lv internetveikala ,bet atnāca brākis telefonā visu laiku deg gaismiņa un teleons katru dienu ir jālādē.Vai pārdevejam nav jāparbauda ko viņš cilvekiem pārdot.Sanak tagad liela klapata jasūta atpakal ar visiem cekiem pavadzimem 14 dienu laiku plus vel man par atpakal sutišanu jamaksa,vai ari pasai jatriecas uz rigu papildus izdevumi pirvcejam ,,,vai tas ir normāli..Un kapēc man butu japiekrit labot tiko iegadatu telefonu ja es tadu meslu jau sanemu...negribu ari nekadas mainas atsutis vel kadu luzni ...un kapec pardevejs 30 dienu laika man tikai manu naudu atgriezstu...
Labdien,
Katram ražotājam ir savs brāķa procents no tā izvairīties pilnībā nav iespējams. Kā pārdevējs preces iepakojumu nedrīkstam atvērt. Telefoniski Jūs informējām precei ir 2 gadu garantija un ja preci esat iegādājusies, kā fiziska persona Jums ir 14 dienu atteikuma tiesības.
Atvainojamies par sagādātajām neērtībām.
Ceram uz pozitīvu sadarbību nākotnē!
Uzņēmuma 1a.lv pārstāvji vairākas reizes mēģināja sazināties ar sūdzības autoru, lai atrisināt augstāk minēto situāciju. Visi mēģinājumi tika ignorēti, līdz ar to, sūdzība tiek atzīta par atrisinātu.
Komentāri (3)
Un pēc tam būs atkal jauna sūdzība ka ir atnācis iepakojums vaļā un lietots?
...Tiesi to gribeju ari es rakstit.
Butu interesanti paverot, kā pardevejs sez pie galda ar veselu kasti telefoniem un spaida podzinas- sis samsung sodien strada, sis iphone nestrada. Meginasim rit ieslegt!
Jāpērk pogu telefons ar mazu ekrānu, tad nebūs jāželojas par baterijas uzlādi.