www.sudzibas.lv 1a.lv Apkalpošana.

1a.lv - Apkalpošana.

Nedomāju, ka mana situācija nonāks līdz šim portālam. Bet dzīvē viss gadās. 8) Sveicieni hipsteram ;)3. septembrī pasūtīju telefonu. Pasūtīšana un pasūtījuma apstiprināšana notika veiksmīgi un jau 5. septembrī biju saņēmis savu pasūtījumu. Attaisot paciņu un ieslēdzot telefonu, nācās konstatēt, ka telefonam ir vairāk nekā 6 iestrēguši pikseļi (punktiņi, kas nemaina savu krāsu pie attēla maiņas). Lietot var, bet acij nav patīkami. Vienu vārdu sakot - brāķis. Tajā pašā dienā aiznesu telefonu atpakaļ, lai veiktu apmaiņu vai naudas atgriešanu, jo man bija svarīgi iegūt darbojošos, NEbrāķētu telefonu līdz nākamās nedēļas beigām t.i. līdz 12.septembrim. Konsultants Raivis Ž. (kolēģi gan jau atpazīs šo hipsteru), izstāstīja visu apmaiņas procedūru un PASOLĪJA, ka tā tiks izpildīta līdz nākamās nedēļas beigām (es steidzos ar telefonu iegādi, par ko arī BIJU paziņojis). Tā kā man bija apsolījuši, ka telefons tiks apmainīts pret citu nākamās nedēļas laikā, es īpaši neuztraucos. Vairākas reizes esmu iepircies šajā veikalā un līdz šim problēmu nebija, tāpēc noticēju tam, ko teica konsultants, lai gan pieņemšanas aktā bija rakstīts, ka, iespējams, būs jāgaida 30 darbadienas (PTAC - "Likumdošanā nav noteikts, ka katrs līgums jānoslēdz rakstveidā. Līgumu var noslēgt arī mutiski[...]").Lieki teikt, ka nākamās nedēļas laikā 1a.lv neizrādīja dzīvības pazīmes. Lai sazvanītu 1a.lv dažkārt pienācās gaidīt uz līnijas līdz 40 minūtēm ("ĻOTI labs serviss"). Kad beidzot izdevās sazvanīt šo kantori, tad man teica, ka "serviss vēl nav atbildējis". Es interesējos par naudas atgriešanu uz ko man 1a.lv darbinieki atbildēja, ka tas NAV iespējams, jo pašreiz tiek veikta diagnostika (PTAC - "Ja preces neatbilstība līguma noteikumiem atklājās pirmo 6 mēnešu laikā no iegādes brīža, var izvirzīt vienu no sekojošām prasībām: [...] atcelt pirkuma līgumu un atmaksāt Jums par preci samaksāto naudas summu" + nebija pagājušas 14 dienas).Serviss vēl neatbildēja nākamajā nedēļā (15.09-19.09), un aiznākamajā(22.09-26.09). (Zvanīju un interesējos par stāvokli vismaz 2 reizes nedēļā.)Un beidzot 1.oktobrī serviss atbildēja (lai gan man pašam vajadzēja zvanīt un interesēties, 1a.lv nedomāja par to pat paziņot), ka tas tik tiešām ir brāķis. Man piedāvāja saņemt jaunu, nebrāķētu telefonu 3. oktobrī. Ātrāk nebija iespējams, jo konkrētā telefona jaunais pievedums būs tikai 2. oktobrī un viņu kantorī tas parādīsies tikai 3. oktobrī (saprotama situācija, piekritu pagaidīt). Man pateica, lai ienāku pēc telefona 3. oktobrī pēc plkst. 17:00.Atnākot uz viņu kantori, man paziņoja, ka piegādātājs ir viņus "apčakarējis". Telefonu es OBLIGĀTI saņemšu nākamnedēļ. Laikam nevajag teikt, ka mans pacietības mērs bija pilns.Es pieprasīju naudas atgriešanu (skaidrajā naudā). Un šeit atkal parādās mūsu hipsterītis, kas centās man ieskaidrot, ka tika veikta diagnostika un JAUNS pasūtījums (šausmas, šausmas), tāpēc naudu man var atgriezt tikai un vienīgi pārskaitot to uz bankas kontu nākamās nedēļas laikā. Pie iepriekšējā argumenta hipsterītis lika lietā savas "zināšanas" - PTAC likumi nenosaka, ka ir jāatgriež skaidrajā naudā (PTAC 28. pants 1. punkts 4. apakšpunkts - "atceļ līgumu un atmaksā patērētājam par preci samaksāto naudas summu." tas nozīmē, ka nav minēts naudas atmaksāšanas veids (skaidrā nauda VAI pārskaitījums), lai gan ĻOTI uzstāja uz bankas pārskaitījumu (biju lasījis citu cilvēku sūdzības, tāpēc nevēlējos gaidīt vēl vismaz mēnesi)). Kā arī tas, ka 1a.lv tā "nestrādā" un jādara kā visi pārējie - jādot bankas konta numurs un jāgaida pārskaitījums. Gāju uz principu. Strīds ilga ~30 minūtes. Pēc lūguma parādīt konkrēto likumu šeit un tepat, hipsterītis atkāpās no savas pozīcijas. 17:30 man pazvanīja 1a.lv pārstāvis (es joprojām biju 1a.lv ofisā) un paziņoja, ka diemžēl telefonu nevarēs šodien saņemt (ļoti "laicīgi" paziņoja. SERVISS... augstākā kvalitātē... labākais Latvijā...). Nākamo 10 minūšu laikā tika sastādīti visi papīri un man atgrieza manu naudu. Pēc strīda. Ne pēc pirmā pieprasījuma. + melojot par to, ka tas nav iespējams.Secinājumi? Pagāja MĒNESIS. Telefonu tā arī nesaņēmu (iekasēt mākam, bet labu preci atdot nē? Izlabot savas kļūdas, kā izskatās arī neiemācījās.). Naudu atgriezt varēja tikai pēc skandāla (labi, ka mana miesasbūve to atļauj un parasti man neiebilst). Darbinieki melo. Atklāti melo. Cenšas paķert uz muļķi. Ka arī darbinieku attieksme ir tāda it kā ES būtu kaut ko viņiem parādā (AHOI, hipster!). Kopumā iepirkties var. Prece neatšķiras no citiem interneta veikaliem. Cenas ziņā arī. Vienīgais, ja tika konstatēts brāķis - nepiekrist "servisa diagnostikai" un prasīt naudu atpakaļ. Visefektīvāk - prasīt skaidro naudu un negaidīt bankas pārskaitījumu. Un ciniķiem – tūlīt pat pie viņiem pasūtīt tādu pašu JAUNU preci. 8)

U

Komentāri (2)

1a.lv Pārstāvja atbilde 06.10.2014

Labdien, Rihard! Ļoti atvainojamies, ka sagādājām neērtības ar tik ilgu situācijas risināšanu, taču iekļāvāmies termiņā 30 dienas. Parasti līdzīga veida problēmas tiek risinātas arī ātrāk, bet šajā gadījumā mūs pievīla piegādātāja servisa centrs, kas ilgi nedeva atbildi par preci, kas arī ļoti ietekmēja preces atgriešanas termiņu un naudas atmaksu. Naudu Jums jau atgriezām un ceram uz pozitīvu sadarbību ar Jums arī nākotnē :)

U UnknownMe 07.10.2014

Pagāja 21 DARBA diena (līgumā rakstīts par darba dienām t.i. neskaitot sestdienas, svētdienas un brīvdienas. Vai Jūs arī paši nezināt, kas Jūsu līgumos rakstīts?), bet telefonu es tā arī nesaņēmu. Vai Jūs to uzskatāt par normu? Mēneša laika nepiegādāt preci, kas ir pieejama jebkurā citā veikalā (kā jau teicu - cenas ziņā nekas neatšķiras).
Bet manas sūdzības tēma ir "apkalpošana", nevis "ilgā servisa atbilde". Un sūdzos es par konkrētā darbinieka apkalpošanas veidu un informācijas NEziņošanu (neņemsim vērā to, ka Jūsu darbiniece arī solīja, ka prece būs pieejama konkrētajā datumā... Jūsu uzņēmuma politikā ir melot klientiem?). Vai Jūs to nevēlaties komentēt? Nedomāju, ka informācija no servisa atnāca tieši pāris stundas pirms mana zvana 1. oktobrī. Turklāt atvainoties vajadzētu Jūsu darbiniekam Raivim (par atklātu MELOŠANU un attieksmi pret klientiem), nevis darbiniekam, kura darba pienākums ir lasīt sūdzību portālus (Dmitrij?). Ja jau Jums rūp jūsu reputācija, tad gan jau tādu lietu varētu noorganizēt? Turklāt šī nav vienīga sūdzība par šo darbinieku (http://www.sudzibas.lv/www-1a-lv-c35937.html). Nevēlaties darīt kaut ko lietas labā?

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes