1.a/ 220/ xnet/omniva/dpd un pārējie - Termiņu kavēšana, klientu maldināšana
Kāds var paskaidrot, kāpēc patreiz milzu skaits ar sūdzībām par interneta tirgotājiem un piegādes kompānijām, bet neviens ar to neko nedara? ! Kur skatās ptac un lv likumi?
Kāpēc pircēji tiek vairākkārt maldināti un viss ir ok? Davaj tagad es nodokļus maksāšu ar 2 nedēļu kavējumu bez pamatojuma. Besī ārā, kas par stūlbu valsti un uzņēmējiem.
Komentāri (9)
Ziemassvētku dāvanu laiks, aizmirsa nopirkt laicīgi, veikalos neko nepārdod, tāpēc ķer un grab no interneta veikaliem, kuri tagad ir pārslogoti. Novembrī un decembrī es veicu 5 pasūtījumus no 1a un 220 un visi atnāca 2-5 dienu laikā.
Nu un? Tas pamats maldināt un nepildīt pienākumus?
nu un.. šādu atrunu izmantoju, kad bija 10 gadi. ja pasūtītu savas dāvanas savlaicīgi, arī saņemtu savlaicīgi. Loģiski? Loģiski. Vari pieteikties palīgos šajā trakajā iepirkšanās laikā, kad n tūkstoši cilvēku pasūta savas tik ļoti svarīgās dāvanas (kuru iegāde jāatliek uz pēdējo sekundi).
besiara1 ar kā no Mēness nokritis (-usi).
Cienītais, ja Jums vajadzētu šodien(nosacīti) lidot uz ASV, jo tur ir ļoti svarīgas pārrunās, bet jau lidostā Jums paziņo, ka, bāc, nu, vecīt, pēc nedēļas lidosi. Diez vai būtu baigi priecīgs? Varēja jau pirms gada izlidot.
Nav runa par bezatbildīgiem, kas nepērk preces laicīgi, bet gan par pārdevejiem, kas MELO par termiņiem apzināti tikai lai saņemt naudu un tad kavē un kavē to pasūtījumu.
Ja man vajadzētu, tad atbildētu, ka netieku, jo tādas iespējas nav "uz sitiena".
Ja man (un visiem pārējiem cilvēkiem) būtu zināms, ka, piemēram, 22.12. kaut kur jābūt, būtu diezgan neatbildīgi skriet 22.12. no rīta.
Tas, ko cenšos ieskaidrot - zinājāt, ka svētki ne tikai Jums, bet visiem ir vienā dienā? Ja nezinājāt, nevaru palīdzēt. Ja zinājāt, tad var atbilstoši tam arī sagatavoties, sarūpējot tik svarīgās dāvanas jau iepriekš.
Jūs reāli nejēdzat par ko ir sūdzība? Man pie pakaļas ir Ziemassvētki vai nav. Man vispār nev nekas pasūtīts.
Runa iet par PAKALPOJUMA nesniegšanu solītajos termiņos, pircēja maldināšanu un servisa līmeni šajā valstī, pircēja aizsardzību.
Tieši dēļ tādiem kā Jūs, NEKAD nekas nemainīsies, jo "nu pasi tak vainīģi".
Labi, besiara1, kāds ir Jūsu risinājums šajā situācijā? Ko darīt? Ļaujiet, es palīdzēšu - "ierakstīšu sudzibas.lv, un situācija tiks labota". Bet esmu gatavs uzklausīt Jūsu viedos padomus (ja Jums tādi ir).
Tāpat varam pāriet pie personīgākiem "uzbraucieniem" - iemācieties rakstīt vārdu "stulbs" (bez garumzīmes), pirms citus par tādiem saukt. Man Ziemassvēki ir kalendārā, nevis pie pakaļas. Runa "neiet", runa "ir par ...". Nerunājot par citām gramatikas kļūdām, ko norakstu uz Jūsu paaugstināto stresa līmeni, rakstot atbildi.
Un Jums ir visas tiesības braukt prom no "stūlbās valsts un uzņēmējiem" vai nodibināt savu uzņēmumu, kas ar šādu pakalpojumu nodarbojas, lai svētku laikā rādītu pārējiem priekšzīmi.
Jaukus svētkus, besiara1 ;)
Eksperti! :D
Kāda šiem uzņēmējiem saistība ar valti un nodokļiem?
Nu netiek galā viņi ar nereālo pirkumu plūsmu, kas tagad notiek. Zini, cik cilvēku ir iesaistīti piegādes procesos? Un tas viss vēl jānokontrolē - protams, kaut kas tiek iekavēts. Tā nav melošana, tā ir ikdiena.
Ja Tu darbu kavē dēļ sastrēgumiem un kad aizgulies - tev patīk kad tev saka - "Tu maldini, ka ieradīsies laikā, tāpēc - Tu melo!" Nē - vienkārši šad tad sanāk kavēt.
Iedzer nervostrong un nomierinies! Pasaule negriežas ap tavu lielo ego!