1188 - Vairākas reizes esmu pievilts
Uz 1188 var nezvanīt, jo tas nav uzziņu dienests, bet gan nezziņu dienests. Es jau vairākas reizes esmu pievilts ar uzņēmumu darba laikiem. Šonedēļ piemēram svēdien zvanīju uz 1188, lai noskaidrotu līdz cikiem strādā svēdienās Gulbenē kāda aptieka un man pateica, ka strādā mēnes aptieka katru dienu ieskaitot svētdienas līdz 22.00 aizbraucot no Alūksnes uz Gulbeni secināju ka mēnes aptieka strādā tikai līdz 20.00 un uz uzdoto jautājumu 1188 kādēļ jūs nenoskaidrojat jaunākos darbalaikus nemācēja paskaidrot. Pat neatvainojās!
Komentāri (24)
Tā vietā, lai no Alūksnes pirms došanās ceļā piezvanītu uz aptieku Gulbenē šis ņem un paļaujās uz ziņām, kuras tiek atjaunotas reizi gadā. Es saprastu, ka viena blondīne šitā izrīkotos, bet nejau tu Valdi. Faktiski tu neesi valdis, bet gan riktīgs Egons!
Valdi, labāk zvani uz 1189.
Man gadījās vairākkārt, ka ja nemācēja atbildēt vnk nometa klausuli :( serviss...
Mani vienraiz aizsūtīja nevis ar 23. trolejbusu kā vajadzētu, bet ar 22 :) Braucu un vēlu vakarā izkāpjot- sapratu- mani piečakarēja :(
Censhos peec iespeejas mazaak tur zvaniit. Leetaak un droshaak sanaak piezvaniit kaadam uz ofisu kursh seed pie kompja. Man veljoprojaam nau SMS atnaacis ar nummuru.
Kad Jus zwanat uz izzinu dienestu 1188, mes newaram atbildet par to ka darba laiks neatbilst patiesibai, tikai tapec, ka pati firma dod sawu darba laika grafiku, mes skatamies kas ir musu datu baze, ja winji naw zinjojushi, ka maina darba laiku, tad mes operatori par to zinat newaram, tapec pirms sudzeties par musu darbu, labak no sakuma griezieties pie tas firmas kura nenorada darba laika mainju! Mes par to neatbildam!Un mes nevienu necakarejam.Mes sniedzam atbildi kada mums ir datu baze, un par ievietoto informaciju atbildam nevis mes, bet informacijas pieprasitajs.
Piekritu augstak teiktam...!!!
1188... Rulzzzz...! Jus vislabakie.:)
Vinji nau vainigi ka pasas firmas nesniedz konkretu info par un par darba laikiem un ta ari par talruniem! Vinji ir tikai operatori un uz viniem nevajag dusmoties... vinji vienkarsi dara savu darbu!!!
1188:))) superigie
Man liekas, ka 1188 ir ljoti laba lieta, ja tew naw internets blakus.. ljoti eerti un it iipashi man patiik wienmeer optimistiskie un laipnie operatori..pilniigi prieks zvaniit..
Man wienreiz pateica nepareizu info par kkaadu autobusu un PAARZVANIIJA un pateica iisto..:) taa kaa shis kantoris ruupeejaas par to, lai buutu pieprasiits..
Destvitelno operatori dobrije, i otziv4ivije.!Wtobi ja bi bez nih delal.:)))
Pareizi, vinji tikai operatori, un par doto info datu baze neatbild. :(
Man arii iezhi vien ir sniegta nepreciz vai vispar nekada atbilde.. vnk, ka nezin.. tapec, es arii isti vairs neizmantoju, .. vieniigi bezizejas situacijaa!
Linda! Bet vai tad Jusu uznjemums interesees nebuutu jaintereseejaas par izmainjaam?? Jus jau atbildat par pakalpojumu kvalitati! Un es vairakas reizes vispar neesmu sanjemusi atbildi, jo vnk nezin.. un tas nebija nekas pardabisks, ko prasiju.. saprotu, ka sievietes, kas sezh pie telefona, neatbild par info, ko sniedz uznjemums, bet gan pats uznjemums... taa ir kartejo reizi bezatbildiba pret darbu..
Vnk vispar nav kvalitates.. un cilveki tachu par to maxaa naudu! Jums neshkjiet, ka kaut kas butu jadara... ka jums jainteresejas par tas pashas aptiekas darba laiku? Diez vai aptieks pat sniegtu neprecizu un neaktuaalu info..?! Jo ja aptieka ir ciet, kad klients atnak, vinja zaudee klientus... tas tachu ir logjiski, , , taa kaa vaina nav aptiekaa, bet gan pashaa uznjemuma organizacijaa.
Neiznu, kaada ir struktuura, bet varbut noliidziet cilvekus, kas regulaari parbauda info, nevis gaidiet, kad pashi uznjemumi to pazinjos! Piedod, Lind, bet tas jau bija tads pamatskolas limenis - ja winji naw zinjojushi, ka maina darba laiku, tad mes operatori par to zinat newaram, '' apmeram:- man Jaaniitis nepateica, kas uzdots maajaas, tapec es neesmu vainigs, ka neizpildiju majas darbu!" Tas tachu ir smiekligi..
Un vispar, pec Tava komentara Linda, man nav nemazaakais izbrins, kapec, tik nekompetentas atbiles ir:)
Klients bieži pats neprot uzdod jautājumu, pareizāk noformulēt, ko īsti grib...tāpēc arī rodas nesaprašānās...tāpēc arī Jums, klienti, ir jāzina pašiem, ko īsti gribat...ne jau paļauties uz operatoriem...
kad es mekleeju aptieku kur taisa zales uz vietas, ari man pateica Kamelijas aptieku, aizbraucu izradas tur jau sen netaisa zales uz vietas.
Vienreiz sutiju sms cik maksaa Kolonna Jadore smarzsas, atsutija atbildi mes nevaram atrast informaciju par cenam.Tas ari viss un 35sant.laikam nonema.
Tik bieži ir bijis, ka nevar atbildēt saka, ka neesot tadas informacijas, bet kad saku pati skaidrot kur lai ieiet un kur lai to pamegina atrast, unt ad peksni atrod... es maksaju par zvanu un man vel jaskaidro kur lai meklē... pedeja laika vini vispar neko nevar atrast...
Nu ja!
Kā, lai tavuprāt izkontrolē visus latvijas un ārvalstu uzņēmumus par viņu sniegto info? Jau tā regulāri tiek atjaunotas dtu bāzes, bet ja kāds nomaina telefonu vai darba laiku un ja viņam nav svarīgi to paziņot, lai kaut vai tās pašas aptiekas klienti būtu pareizi informēti - tad te neviens operators vai datu bāzes administrātors espēs palīdzēt. Tā ir uzņēmumu attieksme pret klientiem, neviz 1188 attieksme. Jo dažkārt operatori kontaktē ar tāāādiem cilvēkiem, ar kuriem tu no labas gribas pat nekad nesāktu sarunu.
1188 mani ir tikai un vienīgi pievīlis. Kad zvanīju un prasīju, vai 6. autobuss brauc no centra līdz Pļavniekiem pa Deglava ielu līdz pieturai Liepiņas, man atbildēja, ka šāds autobuss nebraucot un teica, ka tikai varot ar trolejbusu (netaceros kādu man tur sauca) un tad ar kājām jāejot vai jāpārsēžas autobusā (51, 52). Heh, kā'del man jābrauc no centra ar trolejbusu, ja varu uzreiz ar 51 vai 52 autobusu? :D Bet pats labākais ir tas, ka, apskatoties RS web lapā, skaidri redzēju, ka 6. autobuss iet līdz šai pieturai un ari pa Deglava ielu. Un vēl jautrāk ir tas, ka trolejbuss veselus 3 lielos kavrtālus atpakaļ nogriežas, nemaz netiekot tuvu šai pieturai :D
Jautājums - kādēļ man vajadzēja tieši 6.autobusu?
Atbilde - es vēlējos nokļūt no Brīvības ielas līdz Liepiņām un 6. autobusa maršruts ir tieši šāds :)
Lai piedod man 1188, bet esmu vīlusies jau vairākkārt. Pieļauju, ka arī ne visis darbinieki vienmēr ir tik zinoši un darba spējīgi un ka ir arī labi darbinieki, kuri apkalpo kvalitatīvi. :)
Diemžel arī esmu vairākkārt vīlusies 1188!!! Uz vienkāršiem jautājumiem nevar pareizi atbildēt, ļoti žel, bet Jusu pakalpojumus vairs neizmantošu, labāk patiešam uzzvanit draugiem, kuri var apskatīties datorā! precīzāk būs 100%