1188 - personāla nekompetence
Zvanot izziņu birojam 1188 un jautājot, lai atsūta Kuldīgas kartinga trases kontakttālruni, darbiniece nemācēja to atrast. Kā var piedāvāt neīstenojamu pakalpojumu un paņemt par to naudu?!
Tāda bezatbildība no firmu puses var būt tikai Latvijā!! Šajā gadījumā 1188 nedrīkstēja paņemt samaksu!
Komentāri (4)
Sanda, bet protams ka 1188 nevareeja atrast info, jo kuldiigaa kartinga trase vairs neeksistee!!!
Shajaa gadiijumaa 1188 driiksteeja panjemt naudu par pakalpojumu!
pakalpojuma kvalitate ir atkariga no konkretaa dabinieka spejaam. man ir bijis taa, ka vairaakas reizes zvanu uz 1188 un prasu vienu un to pasu numuru - 3 cilveeki atrod bez probleemaam, bet ceturtaa meiteniite nevar un nevar atrast un saak veel striideeties ar klientu, ka taada numura nav. nolieku klausuli, pec 10 sekundeem atnaak iszinja ar nepareizo numuru, par kuru man veel atseviskji drosi vien ir jaamaksaa...ir taadi, kas pa dabai daudz par konkreto pilseetu un praktiskaam lietaam zin, bet ir arii taadi, kuri nav speejiigi datu baazee riigas centraalo dzelzcelja staciju atrast..
un cik man ar so pakalpojumu veidu ir naacies sastapties aarzemees, tad tur serviss ir veel sliktaaks - vinji tev prasa firmas nosaukumu, precizu adresi, pat pasta indeksu un tikai peec pilnas info sanemsanas ir spejigi nosaukt telefona numuru; lv vismaz var pateikt 'tur ir taada frizeetava briiviibas ielas 90os numuros' un visbiezaak informaciju ir iespejams sanemt...
Dievs neko nesoda. Cilveki pasi sevi soda ar savam agresivajam domam, no ta izrietoso ricibu un stulbumu. Vienmer viss un visi ir slikti, tikai pasi labi ka medusmaize:)
Īstenībā varu pateikt, ka vajadzētu ieviest tādu pašu sistēmu kā arzemēs, tad beigtos visa tā čīkstēšana, ka iedod nepareizu numuru un vēl nezin ko. Vismaz 50% klientu nosauc nepareizu uzņēmuma vai ielas nosaukumu, vai piezvana un pasaka, ka man vajag veikalu, kurš atrodas pretī mājai ar sarkanu jumtu un tad vēl brīnās, ka nevar viņam palīdzēt. Ārvalstīs, ja nezini, ko precīzi vajag, vispār neviens nemeklēs un pareizi dara. Ja zvana 1188 un nosauc precīzi, ko viņam vajag, tad ļoti ļoti retos gadījumos operators kļūdās, ja pats nevar normāli noformulēt jautājumu, tad ir tikai normāli, ka pretī saņem nekorektu atbildi. Pamēģiniet paši paņemt un atrast informāciju pēc jūsu nosauktajiem parametriem, redzēsim, vai ies kaut uz pusi tik ātri cik operatoriem.