ZOOEKSPERTS, SIA - Dzen ārā no veikala
Biju ļoti sašutis par notiekošo, it īpaši jau mūsu grūtajos laikos, kad katrs klients ir zelta vērts. Kā izrādās, tad citiem klienti pat nemaz nav svarīgi, bet gluži otrādi - tos apvaino un apkauno. Stāsts ir par zooveikalu Maskavas ielā. Tādu es vel neesmu redzējis. Notika viss 12.03.2011 pēcpusdienā. Ar draugu braucam uz šo veikalu lai nopirktu kaķim smiltis (touletei), tā kā maiss ir pasmags, devamies ar auto. Kādu mēs noķēram šoku, kad iegājām veikalā - pārdevēja, tāda maziņa auguma ar īsiem tumšiem matiem, ar brillītēm - uzreiz pieskrēja pie mums, un teica lai lasamies projām, lai mēs te nedomātu pat kaut ko nozagt, pameta kasi, pircējus un ar rokām mēģināja mūs izstumt no veikala. Kāds man bija šoks!!! Es nezinu, kā tā var - mes viņai sakam, ka mums vajag smiltis - NOPIRKT, viņai tas šķiet nenopietni, tad viņa saka : pērciet un lasaties projām, un kad es pagāju bišķin uz priekšu, teica : lai nestaigājam pa veikalu. Mīļie mani, vai tā ir jāattiecās pret pircēju?!!! Kad es pagāju uz priekšu - man priekšā nolika tabureti, lai neejot uz priekšu. Tas mani protam iedzina galīgā izmisumā - es prasiju pārdevējai paskaidrojumu, uz k0 bija vienkārša atbilde : zvaniet administrātorej zagļi!!! Pilnīgs Sviests!!! Tas ir ārprāts!!! Kad zvaniju, man prasija kā sauc pārdevēju, uz ko nācās stāstīt kā viņa izskatās, jo vārdu pārdevēja nenosauca.
Pēc telefona sarunas ar administrātori, man lūdza uzgaidīt, viņa aprunāsies ar savu darbinieci. Gaidiju kādas 10-20 min., nekādas atbildes no pārdevējas nesaņēmu, tikai kad prasiju kas un kā uz ko man rupjā tonī atbildēja : zvaniet administrātorej. Zvaniju. Zvaniju kādas 5 reizes, neceļ klausuli vai nomet zvanu. Nu tad nekas neatlika mums ar draugu, ka vien iet projām.
Esmu sašutis par šo situāciju, jo sastapos ar tādu pirmo reizi. Vienmēr domāju, ka katrs klients ir svarīgs un nekad nedomāju, ka pārdevāja, nepaspējot klientam ieiet, dzen projām, pat ar rokām stumj...Nezinu, esmu bijis šajā veikalā un ne vien vienu reizi, bija viss kārtībā - vienīgi 'pārdevēja varbūt bija cita. Bet nu pēc šada incedenta, man galīgi negribās iet uz šo veikala.
Vienu klientu viņi ir 100% zaudējuši.
Kā var aizvainot cilvēku un pat neatvainoties!?
Komentāri (9)
laikam problēma ir tavā neprasmē pat vārdu "tualete" uzrakstīt.
Domāju, ka noticis pārpratums. Esam iepirkušies šajā veikalā ne reizi vien un apkalpošana vienmēr bijusi laipna. Vai tik tas nav narkomānu sakarā, kas ķengaragā ir nenormalā skaitā. Tur gar garajiem veikaliem viņi zagdami ganās un tad nav jābrīnas, ka pārdevejai aizbrauc jumts.
Ja pārdevejai "aizbrauc jumts", tad viņai jāarstējas nevis jāstrādā ar klientiem. Kas tagad, uz to veikalu jāiet ar uzrakstu uz pieres ka neesi narkomāns...
Un kas attiecās par otro komentāru no Stop - vari pieteikties pie manis par gramatikas pasniedzēju, ja jau esat tik gudri.
Ārkārtīgi dīvaini - pameta kasi un pircējus un mēģināja jūs izstumt no veikala. Vai tam būtu kāds īpašs iemesls?
Kāds tam sakars ar braukšanu ar auto? Draugs palika iedarbinātā mašīnā pie veikala durvīm?
Kad strādāju veikalā, man bija viena kolēģe, kas uzskatīja sevi par inteliģentu cilvēku, bet varēja pieiet pircējam klāt un palūgt parādīt, kas viņam maisā... Par cik tas bija neliels būvmaterilu veikaliņš, nāca pārsvarā vīrieši un viņai tas izdevās bez skandāliem. Man gan bija briesmīgs kauns par viņu.
Tāpēc, domāju ka nostrādāja cilvēciskais faktors - arī pārdevēja var būt dīvaina.
Jā, tiešām kāds sakars ar auto? Normālas pārdevējas strādā tai bodē. Tā nu tūlīt skrēja klāt un stūma ārā...Te kaut kas nav tīrs...
Ar auto, es domāju, cilvēks gribēja teikt ka viņš nez bija iedzēris nez sapīpējies. Protams tas neko neliecina...bet esmu arī bijis tajā veikalā, un ir tāda tur lieta - skatās uz tevīm, it kā gribētu apzagt viņus. Varbūt tur tiešām bija kāds negadijums ar zagšanu, bet tagad sanāk jācieš citiem pircējiem...Nu nezinu
Var būt iebrauca ar auto tieši veikalā :D
Pareizi darija ka izdzina nariku baru.