Zizu.lv - Izvairīšanās no atbildēm un komentāru dzēšana
Sveiki!
Vēlējos izteikt savu neapmierinātību par ZIZU.LV izturēšanos.
Laikam, ka par visiem piedāvājumiem viņi nevēlas izstāstīt visu... Nesen bija piedāvājums matu taisnošanai ar Brasilian keratīnu- par cik man šāds piedāvājums likās saistošs, bet man ir diezgan gari mati- zvanīju uz salonu, lai painteresētos vai par matu garumu nav nekas papildu jāpiemaksā- meitene man nemācēja atbildēt. Tad nu domāju - jāraksta ZIZU.LV forumā par attiecīgo piedāvājumu- skatos viena meitene jau uzevusi manis interesējošo jautājumu un vēl- uzvedināja mani uz domām par to vai šajā piedāvātajā produktā netiek izmantoti Formaldehīdi. Atbildi uz šo komentāru neviens nebija sniedzis- es arī uzrakstīju, ka mani interesē šis jautājums un vēlams līdz akcijas noslēguma beigām, jo no tā atkarīga mana izvēle- vēlosšo piedāvājumu vai nē- manu komentāru nepublicēja... Rakstīju vēlreiz- atkal nekā- vēl vaiurāk... Izdzēsa arī manis iepriekšminētās meitenes komentāru par tiem formaldehīdiem... Savukārt uz citiem jautājumiem ZIZU.LV atbild ar prieku- izdzēš tikai lieko, kas varētu atturēt cituc no iegādes... FUJ...
Komentāri (18)
Pilnībā piekrītu Beatai - Zizu dzēš komentārus un neatbild uz vēstulēm. Esmu neapmierināta ar pakalpojumu, ko piedāvā manis iegādātais kupons (turklāt kuponu vēl neesmu izmantojusi, jo man kopskaitā bija 2 kuponi), bet jūtu - ka ar to kuponu varēšu aiziet uz WC
no visiem šitiem kuponu piedāvātājiem Zizu "eju ar līkumu", jo viņi neatbild uz vēstulēm-jautājumiem, komentārus nepublicē. Nav nekādas ticības šim portālam. Iesaku arī citiem tur neiepirkties.
Sveiki, ari es iegādājos šajā firmā kuponus uz Brazīlijas karetīnu, aizgāju iztaisnoju, galīgi garām, neesu apmierināta.Jau nedēļu mēģinu dabūt atpakaļ naudiņu, bet nekā, tāpēc neejiet uz salonu ''MAZĀ PARĪZE'', un neiegādājieties kuponus firmā ZIZU!
Zizu izskaistina visus savus piedāvājumus, bet patiesībā viss ir pa prasto!! Mana draudzne gāja uz solāriju. Pats solārijs bija drausmīgā stāvoklī un solīto krēmiņu viņai arī neiedeva. Kāds ir mēģinājis vērsties pie PTAC pēc palīdzības, vai vismaz pēc padoma? Vai varbūt apvienoties neapmierinātajiem klientiem kopīgai cīņai? Es arī sēžu ar savu otro kuponu un domāju, ko darīt... kā atgūt naudu.
Jā, man arī bija līdzīgi - iegādājos procedūru sejas tīrīšanai salonā Armando caur zizu.lv. Ar procedūru neesmu apmierināta, jo nekādu uzlabojumu tā nav devusi, tīrīšana tika veikta pavirši un diezgan brutāli. Mājās pie spoguļa izspaidot pumpas var panākt labāku rezultātu :(
Nu lūk - tagad ši akcija notiek otrreiz. Ierakstīju komentāros savu attieksmi pret šo visu, savu pieredzi, taču komentārs netika publicēts.
Vārdu sakot - ja maksā puscenu, tad arī pakalpojumu saņem par puscenu. Un zizu ir tikai visu uzspodrina, publicē tikai pozitīvos komentārus un kāš naudiņu.
Nu, vispirms Zizu tikai reklāmē savu klientu piedāvājumus. Viņi nenes atbildi par reklamu, jo viņi tikai piedāvā Jums izvēli. Ja Jums nepatīk, droši varat griesties blakus salonā un maksāt div- vai trīsreiz vairāk. Problēmas nāk tikai no vēlmes saņemt kaut ko pa lēto! Jūs zinat, ka ir labs solārijs par 5 latiem, bet Jums vajag par 1.80 Ls un Jūs pirkat pat divus vai tīrs kuponus, domajot kā viss būs perfekti, bet galu galā sanak švaki.
Izmeģiniet solāriju par 5 latiem, varetu būt, tās būs izdevīgak neka tris par 1.80 Ls?
Skatos tagad zizu.lv piedāvā ekskursiju uz Horvātiju... Ko Jūs ieteiktu? Vai kāds ir devies ekskursijās ar zizu.lv starpniecību?
mēs ar draudzeni uztaisijām keratīnu slonā mazā parīze. esam ļoti apmierinātas. rezultātu var redzēt uzreiz un meistare ir pretīmejoša, kārtīga un laipna. manuprāt šeit kuponi un zizu nav vainīgi. ja jums negribēs kvalitatīvi taisīt keratīnu, tad pat par 100Ls jums to štruntīgi ieliks, pie tam vēl pateiks, ka Jusu matos ir vaina u.t.t. jo naudu jums atdot negribēs. un keratīns ir indīgs, tā kā domāju nav jēgas domāt ka tas nedraud jūsu veselībaj. pfff
Piekritu, ka sis "zizu" nerisina radusas problemas, bet labak ignore vai izdzes no savas lapas...
Ārprāts :) Zizu ir tikai starpnieks, pēc būtības tā ir reklāmas firma! Atbildību nes tā firma, kura jums kādu pakalpojumu/preci sniedz!
Pirms pirkt kuponu (un bez šaubām tas ir izdevīgi) uzziniet par pašu firmu, kuru kupons reprezentē.
Es arī nopirku kuponu keratīna matu taisnošanai salonā Liras. Kupons maksāja 35ls.Man ir blondi mati un par to, ka uz balinātiem gaišiem matiem tas keratīns var neturēties aprakstā nekas nebija teikts. Kad es biju salonā man pateica, ka uz maniem matiem tomēr tas keratīns turēsies un efekts saglabāsies 3 mēnešus. Efekts pazuda pēc otras mazgāšanas reizes, kaut gan uzreiz nopirku un lietoju friziera ieteikto šampūnu un kondicionieri. Kad aizgāju uz salonu un parunāju ar frizieri, man pateica, ka jā, tomēr uz maniem matiem keratīns neturēsies un ja pat taisīt atkārtoti viņi paņems no manis tos pašus 35ls. Protams, par naudas atgriešanu vispār nav ko sapņot. Cik saprotu pie paša zizu arī nav vērts vērsties. Un kad parādījās tāds piedāvājums, bet cita salonā, es uzrakstīju komentāru lai blondo matu īpašnieces vispirms uzzina vai viņiem atgriezis naudu ja efekts nebūs. Manu negatīvo komentāru nemaz nepublicēja.
Абсолютно согласна с предыдущими комментариями, о том что ZIZU не публикует негативные комментарии, а также не отвечает на вопросы, которые могут скомпрометировать рекламодателя, т.е. выводят его на чистую воду и дают понять, что акция вводит в заблуждение покупателей. Обращалась к ним 5 раз по разным акциям от разных рекламодателей и НИ РАЗУ не был опубликован комментарий. ЭТО ВОЗМУТИТЕЛЬНО!!! Думаю надо обращаться в центр защиты прав потребителей на то, что реклама вводит покупателя в заблуждение.
Буду всех отговаривать покупать купоны на этом левом сайте. Не хочу рекламировать, но тем не менее Citylife такого не допускает и очень дорожит своей репутацией.
Ļoti daudzas preces tirgo pats Zizu caur kreisajām bodītēm un viņi atsakās komunicēt un nest atbildību tiklīdz būsiet samaksājuši par preci.
Ar Zizu tiešām ir daudz problēmu.
Esiet ļoti, ļoti uzmanīgi, bet labāk neizmantojiet vispār!
Nu, vispirms Zizu tikai reklāmē savu klientu piedāvājumus. Viņi nenes atbildi par reklamu, jo viņi tikai piedāvā Jums izvēli. Ja Jums nepatīk, droši varat griesties blakus salonā un maksāt div- vai trīsreiz vairāk. Problēmas nāk tikai no vēlmes saņemt kaut ko pa lēto!
Nezinu, bet esmu ļoti apmierināta no ZIZI.LV nopirtiem kuponiem, pēdējais iegādātais pakalpojums notiks salonā Coretti, tajā biju jau bijusi un iešu vēlreiz. Ar pakalpojumu esmu apmierināta un izmaksām arī.
Paldies
Ar cieņu, Liene
Согласна, что негативные комментарии или те, что могут скомпрометировать не покупать ту или иную услугу - НЕ ПУБЛИКУЮТ! Сама несколько раз им писала комментарии, по поводу некоторых путешествий, что цена неадекватная и вводят людей в заблуждение и обманывают! Что Вы думаете? Мой комментарий так и не появился на сайте zizu.lv
Biju uz keratīna procedūru uz salonu Liras. Esmu, maigi sakot, neapmierināta ar rezultātu - pēc otrās mazgāšanas reizes viss efekts pazuda, kaut arī izmantoju pareizo kopšanas kosmētiku. Solījās, ka efekts būs 3 mēnešus, varbūt mazliet mazāk, bet ne kādīgi pāris dienas!
Mati pūkojas kā līdz šim. Iepriekš biju taisījusi keratīna taisnošanu citā salonā un zinu, kādam ir jābūt rezultātam.
Turklāt Lirās man bija jāpiemaksā par matu biezumu vai garumu (kas bija atrunāts nosacījumos), bet griezuma korekciju (kas arī bija atrunāts nosacījumos!!)man neveica, atrunājoties ar to, ka "nav ko koriģēt" - ka nav griezuma un griezumu taisīs par atsevišķu summu.
Nevienam neiesaku šo salonu!
Zizu naudu atgriež - ja pakalpojums ir nav ticis saņemts, bet komentārus gan joprojām nepublicē.
Caur zizu.lv iegādājos kuponu, kur varēja dabūt šalli par izdevīgāku cenu, bet beigās vienīgais ko saņēmu bija, tas ka nauda tika noskaitīta no mana konta, bet kupons netika atsūtīts. Bet sazinoties ar zizu.lv saņēmu tikai atbildi, ka kuponu vairs nevarēšu saņemt, jo akcija jau ir beigusies.