Ziemeļkurzemes reģionāla slimnīca - Attieksme pret pacientu

Īgnas sejas un aizvainojošas piezīmes šeit ir ikdienas uzņemšanā/traumpunktā. Bet šoreiz par to vai tiešām drīkst neiedot pacientam izrakstu par veiktajām darbībām ārstniecības iestādē?!
Nedēļu pēc operācijas pārsienot atkal brūci tika pamanīts, ka viena no brūcēm ar šuvēm ir iekaisusi. Kā ārsts bija rekomendējis, devos uz uzņemšanu. Tur, protams, pukstot un elšot man pārmetumi un nevajadzīgas piezīmes par to kāpēc vispār tur esmu ieradies u.tml. Apskata brūci, pasaka, ka neko nevar tur izdarīt, lai eju mājās.
Neiedod izrakstu, bet liek samaksāt naudu.
Tiešām man vienīgajai tas nešķiet normāli palaist mājās ar iekaisušu brūci pēc operācijas, pukstēt un aizvainog pacientu, neiedot izrakstu un par to likt samaksāt?! Ja maksāju, tad lūdzu man izrakstu uz galda. Bet pretī sieviete pasmejas un “visu labu”

14 st atpakaļ

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

J

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes