AtrisinātaYES Mobile - Neatgriež naudu par neejošu telefonu
Iegādājos mobilo telefonu interneta veikalā YES MOBILE. Jau pēc nedēļas parādījās pirmās problēmas. Kad novēroju jau 3 problēmas, aiznesu uz garantijas remontu. Tikai dienu pēc remonta ar telefonu atkal nebija iespējams sazvanīties. Tūlīt gāju uz interneta veikalu ar lūgumu atgriezt naudu, uz ko veikala darbinieks atbildēja, ka viņu veikalā esot tādi noteikumi, ka naudu atgriež tikai pēc trešās remonta reizes un defektu saglabāšanās. Kad atbildēju, ka patiešām nevēlos gaidīt remontu, kurš pagājušoreiz notika 30 dienas, interneta veikals piedāvāja man veikt ekspertīzi. Tajā pašā dienā nodevu telefonu ekspertīzē. Ekspertīzes slēdziens apstiprināja visus 3 manis uzrakstītos defektus un MĀTES PLATES defektu. Nākamajā dienā veikalā iesniedzu prasījuma pieteikumu naudas atgriešanai ar tam pievienotu slēdzienu par MĀTES PLATES defektu un pārējās dokumentu kopijas. Atbilde uz prasījuma pieteikumu atnāca tikai pēc 26 dienām pa pastu, un tā bija pavisam neadekvāta. Vēstulē teikts, ka telefons pilnībā atbilstot ražotāja prasībām, un ka es varot saņemt savu telefonu... Neiepērcieties BLĒŽU VEIKALĀ YES MOBILE.lv!
Uzņēmuma Yesmobile.lv pārstāvji vairākas reizes mēģināja sazināties ar sūdzības autoru, lai atrisināt augstāk minēto situāciju. Visi mēģinājumi tika ignorēti, līdz ar to, sūdzība tiek atzīta par atrisinātu.
Pievienot komentāru