Yandex taxi - Slikts serviss
Sveicināti! Sāksim ar to, ka izsaucot taksi summa rādijās 4,30. Labi, gaidam! Aplikācija uzrādija, ka vadītājs ir ieradies. Gaidam! Nav ne vadītāja, ne zvana. Zvanam paši! Izrādās vadītājs ir pavisam kaut kur citur aizbraucis un latviski nesaprot ne vārda, kaut kā izskaidrojam kur esam, gaidam! Ne kustības ne zvana, zvanam atkal, viņš nav pat sācis braukt, vēlreiz skaidrojam kur esam, beigās redzam notiek aplikācija kaut kāda kustība. Gaidam! Rezultātā ir pagājušas 30 minūtes aptuveni, solīto 7 minūšu vietā! Taksis tuvojas, bet vēl kādas 7 minūtes jāgaida, bet man jau aplikācija rāda, ka brauciens ir sācies, lai gan es vēl gaidu ārā. Beidzot esam taksī, ne atvainošanās, nekā. Brauc bez gaismām, ļoti neakurāti, skatās telefonā līdz ar to mēs vienā brīdī gandrīz uz apmales uztriecāmies, saka mums, ka samaksa būs 4,30€, bet beigās man novelk pāri pa 10€, ko tas nozīmē? Un vēl tāda braukšana. Es ļoti vēlētos savu naudu atpakaļ, vismaz tos 6€! Piedodiet, bet yandex vairs neizmantošu, tad jau labāk panda.
Komilov Axrorbek Shavkatdzhon Ogly
Balta Renault Laguna НZ9643
21:34 tika veikts pasūtījums
22:20 aptuveni izkāpām
Brauciens no pasūtītas vietas uz vajadzīgo adresi 10minūtes. Garkalne - Jugla
Komentāri (2)
Tieši šī apsvēruma dēļ un vadoties no citu pasažieru pieredzes, esmu dzēsis savus maksājumu kartes datus no šīs aplikācijas. Viss skaidrā naudā un nekādu problēmu.
Labdien! Esmu no Yandex.Taxi atbalsta dienesta. Vēlos atrast jūsu braucienu un palīdzēt atrisināt situāciju, kā arī atgriezt pārmaksāto naudu un pārbaudīt vadītāja piederību. Lūdzu uzrakstiet mums uz e-pastu [slēpt]@taxi.yandex.com, [slēpt]@taxi.yandex.com vai man Facebook profilā.
Gaidīšu jūsu vēstuli.