XL Service - Nekaunīgums, čekus nedod, aktus neizsniedz, attieksme zem katras kritikas.
Dalos savā pieredzē par šo kantori. īsu laiku atpakaļ atradu sludinājumu par datorkomponenču remontu. Par cik kantoris atrādos manā ikdienas maršrutā nolēmu izmantot viņu pakalpojumus. Sazinājos, precizēju ai remontēs manu mantu un saņemot apstiprinošu atbildi devos. Atnākot, man priekšā atradās šī kantora klients, kurš bija neapmierināts ar paveikto remontu no šī kantora puses. Es nejaucos pa vidu, apsēdos uz krēsla un gaidīju, kamēr tiks galā. Tad cilvēks (klients) paņēma savu klēpjdatoru un ieslēdza to, ieslēdzot konstatēja, ka remonts netika veikts kvalitatīvi, jo uz ekrāna parādās tas, kam nav jābūt. Darbinieks manā klātbūtne zvana meistaram un stāsta par konstatēto. Viņu aprunājās, tad darbinieks klientam paziņo, ka meistars teica, ka šādu defektu pēc remonta nebija, ka pārbaudīja personiski. Klients saka, ka viņš gribot nevarējis šos defektus radīt, jo to pat vēl nav iznesis no darbnīcas telpas. Īsi sakot, es jau sāku domāt, ka te nebūs īsta vieta kur uzticēt savas mantas remontam un domāju jau doties projām, bet gribēju arī sagaidīt situācijas atrisinājumu. Tālāk, klientam tika piedāvāts atstāt klēpjdatoru trūkumu novēršanai, bet beigu beigās vienojās par 5 EUR atlaidi, kaut gan klients uzstāja uz nedaudz lielāku atlaidi. Atrodot kopsaucēju klients maksā. Sākas darbs ar kases aparātu, pēkšņi arī tur ir kaut kādas problēmas, nevar izsist čeku. Tad viens pienāk paspaida, otrs, nu čeks tiek izsists, bet izrādās, ka čeks ir bojāts, jo kases aparāts ierijis kases lenti, atkal sāka vazāties gar to, bet klients stāv un gaida (apbrīnoju pacietību), tad notiek brīnums, klients tiek pie čeka. Pēc kā devās projām un te pienāca mana kārta. Es iesāku stāstīt kas ir darāms, šajā mirklī atgriežas iepriekšējais klients, kurš griezās ar pretenziju par to, ka viņam nav izsniegts garantijas remonts. Atkal sākās teātris no darbinieka puses un klausuļu raustīšana, bet pirms tam protams izrādot lielas acis un izbrīnu, ka tas tā nevar būt, apskatāties uzmanīgāk u.t.t.. Beigās Darbinieks izprintēja jaunu garantijas remontu. Tad es turpināju ar savu problēmu. Izklāstot to, man tika lūgts atstāt savu numuru, lai meistars varētu sazināties ar mani un vienoties par remonta samaksu. Paiet 24h neviens nezvana. Nolēmu zvanīt pats, uzzvanu, man sāk stāstīt par to, ka neesmu neko remontā nodevis, ka esmu kaut ko sajaucis un vispār, ja esmu nodevis, tad ne pie viņiem. Es nodomāju, ka kļūdījos ar numuru, pārbaudīju, neesmu. Zvanu atkārtoti, atkal tas pats stāsts, bet man izdevās pārliecināt, ka zvanu uz pareizo vietu. Tad man saka, ka mana manta ir jāatrod un jāapskatās kas tur ir par vain, ka neko nevar vel pateikt par remonta izmaksām, ka atzvanīs. Nodomāju, nu ok, pagaidīšu (bet zemapziņā jau sāku nojaust, ka piedzīvojumi vēl nav beigušies). Paiet 3 stundas neviens nezvana. Zvanu atkārtoti, manta esot atrasta, bet par izmaksu vēl nav gatavi runāt, ka pēc īsa brīža atzvanīs. OK! paiet 2 stundas, nezvana, Zvanu atkal, man sāk stāstīt par to, ka protams mana problēma ir nežēlīgi sarežģīti risināma, ka tas izmaksās EUR 18,-. Es pasmējos un teicu, lai jau taisa. PROBLĒMA AUGSTĀKĀS SAREŽĢĪTĪBAS PAKĀPES - salodēt 3 pārlūzušus vadus. OK. Nāku pakaļ, atnākot, darbiniekam paziņoju, ka esmu atnācis pakaļ savai mantai. Jautāju, cik jāmaksā, atbilde 20 EUR, es saku, ka firmas pārstāvis telefonsarunā teica par 18 EUR. Nē 20. OK, neesmu no tiem kas meklē kašķi 2 eur pēc, vienkārši izdaru secinājumus un tādas vietas vairs neapmeklēju. Iedevu naudu un gaidu. Šis tur grozās man uzmanību nepievērs, čeku neizsniedz. Es pasmējos, novēlēju labu dienu un devos projām. Jums būtu jādzird un jāredz to attieksmi ar kādu tiek runāts ar klientu. ĀRPRĀTS!!!! iesaku 7 reiz padomāt, vai doties uz šādiem kantoriem uzticēt savu mantu. Man pietika ar 1 reizi. Atliek tikai sev pārmest, ka neuzklausījos savā iekšējā balsī un nedevos projām uzreiz.
Pievienot komentāru