www.gimene.lv-prece- PALAU 7/2078 elektroniskā virtuve - Gaidam lidz sim bridim vel

|Lieta tada, ka maija menesi, beigas pasutijam spelu komplektu(elektronisko virtuvi) savai meitai, naudu parskaitijam uz kontu noradito, ta ka majaslapa www.gimene.lv ir rakstit(Pēc preču pasūtījuma noformēšanas mūsu operators sazināsies ar Jums lai precizētu piegādes laiku un maksu*.)... preci pasutijam gaidijam divas nedelas, prece ka nenak ta nenak. Uzrakstijam vestuli, jautajam kas par lietu, kapec nav prece atnakusi, atbildeja ka neesot tas preces. ... Mes gaidam kadu zinu, bet viniem pat neienaca prata mums uzrakstit, painformet jus-mes atvainojamies, bet noliktava, jeb sobrid nav pieejama si prece... bla bla blaa. neka tada nebija, mums pasiem jasazinas, jauzbazas, ar jautajumu-mes gaidam to un to, bet ka nav ta nav. Kaut kur pasta viss esot, kura pasta kas zin, vaui caur Afriku prece nak, to mes ar nesaprotam...
nekadas pieklajibas pret klientu. ka tik naudu sava konta... Tad nu nacas veikt jaunu pasutijumu, izvelejamies preci, pasutijam, tad nu ziniet lidz pat sai dienai gaidam atlikuso naudu atpakal un pasutito preci, berns palika uz dizmsanas dienu bez davanas.
Ar tadu nekaunibu es pirmo reiz saskaros, un tas tik pierada to, ka latviesu cilvekiem ir neciena vienam pret otru!

E

Komentāri (1)

I Ieva 20.07.2010

Mums līdzīga situācija, pasūtījām apmaksājām, un iekrita kā bedrē. Tagad aizsūtīju sūdzību uz PTAC. Tad jau jāgaida rezultāts, jo domāju ka naudu atgriezīs tikai tad kad saņems vēstuli no PTAC. Ja vien nav aizgājuši pa burbuli...

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes