Woops - Slikts serviss
Ļoti slikts serviss no ceļošanas aģentūras Woops puses, tieši no Līvas Bērzkalnes. Vispār nekomunicē ar klientiem. Kad tik pārdot ceļojumu. Labākajā gadījumā uz epastu atbild nākošajā dienā. Vispār nepabrīdināja ko nedrīkstētu lietot ēģiptē. Braucām uz ēģipti pirmo reizi. Iedzīvojāmies vēdera problēmās. No 5* viesnīcas numuriņa nebija ne miņas. Atbraucot mājās rakstīju Līvai Bērzkalnei ka viesnīca pilnīgi neatbilda 5* viesnīcai, sūtīju bildes. Atbilde bija, ka paši tādu izvēlējāmies un vajadzēja zvanīt viņai kad bijām Ēģiptē. Par vēdera problēmām sekoja atbilde ka Ēģiptē nedrīkst lietot ledu pie kokteiļa, un to tak zinot visi, informāciju vajadzēja meklēt booking un tripadvisor mājaslapās. Lieki piebilst ka atvaļinājuma nedēļa tika sabojāta.
Komentāri (7)
Jūs painteresējāties par valsti kurp dodaties? Ko var, ko nevar. Turpmāk iesaku to darīt, lai nav pārsteigumi.
Pareizi jau pateica-pati izvēlējāties viesnīcu. Piedāvājumā taču bija izvēle, vajag tikai iepazīties ar piedāvājumu, nevis pirkt lētāko.
Tas ir Jūsu viedoklis , bet mums ir pieredze ar šo ceļojuma aģenti .
Tas nav tikai viedoklis. Arī man ir pieredze, bet man viss bija ok, jo es pati palasīju kur dodos un kas ir kas. Izvēlējos viesnīcu pēc atsauksmēm.
Pirkt lētāko ir kapitālisma ideologijas pamats (pārdot dārgākl, pirkt lētāk) un pakalpojuma pircējam nav jābūt izlūkdienesta analītiķim. Pakalpojuma pircēja tiesbas uir gan izvelēties no esoša piedāvajuma, gan izteikt vērtējumu (šaja gadījuma negatīvu)/ Visgudrie pamacītāji un troli - ejiet uz poda.
Tad jau, pēc troļļu loģikas, nedrīkst būt negatīvas atsauksmes arī par teroraktiem un ķīlnieku krīzēm, jo arī tās ir daļa no dzīves uyn ik pa laikam kāds tajās nokļūst.
Visgudrie pamacitāji, sēdiet majas, neko nedariet (jo katrs darītājs var kļūdīties) un neapmeklējiet vietjnes ar atsauksmem, jo atsauksmes var būt negatīvas.
Neesmu jurists un nav zināms, vai no sādas aģentūreles var kaut ko piedzīt, bet antireklamu aģentūrele gan ir pelnījusi.
Viesnīcu vertējumiem ar zvaigznēm ir jābūt visas valstīs vienādiem, ja kāds nekvalitatīvu aģentūreļu ārštata advokatelis nezināja.
Nesen draudzene stāstīja. Izvēlejās to pašu aģenti jau otro reizi, jo:
* aģente pati visu izčekoja par viesnīcu;
* iepriekšējā vakarā piezvanīja un atgādināja dokumentus un lidojuma biļetes nolikt redzamā vietā;
* aizsūtīja visu tūristu info par valsti;
* kad bija uz vietas, zvanīja un interesējās, vai viss ir ok.
Jā, pašam arī jāinteresējas, kur lido, bet labs tūrisma aģents ir labs tūrisma aģents, nevis galvenais notirgot un tālāk kulies pats, ja rodas problēmas.
Mums diemžēl tāds nekas nebija. Esmu daudz ceļojusi , bet ar citām ceļojumu aģenturām. Nekad kaut kas tamlīdzīgs nebija atgadījies. Bet nu ar Woops vai neceļošu un citiem neieteikšu.