www.sudzibas.lv Wolt Pavirša attieksme, krāpšana, slikts serviss

Wolt, Ezītis miglā - Pavirša attieksme, krāpšana, slikts serviss

Ezītis miglā un wolt kombinācija nedarbojas korekti! Restorāns Ezītis miglā atsakās no viņu vainas, taču wolt sevi pozicionē kā tikai starpnieku un nav atbildīgs par ēdiena kvalitāti - lielisks risinājums! Neviens nav atbildīgs par ēdienu, kas nebija ēdams (pat bīstams veselībai, jo nebija pietiekami apstrādāts termiski) ! Rezultāts - naudas izšķiešana, bez-rezultāta skaidrošanās ar wolt darbiniekiem un ēdiens miskastē. No wolt nesaņēmu pamatotu skaidrojumu, bet gan daudz ieteikumu nomierināties uz izbaudīt atlikušo dienas daļu! Vēl saņēmu daudz smailu sarakstē.
(ir pieejami arī video ar ēdienu)

I

Komentāri (29)

Paradeez 16.09.2020

Wolt nav atbildīgs par ēdiena kvalitāti, Wolt darbs ir nogādāt pasūtijumu no restorāna uz jūsu adresi. ja ēdiens bija nēedams, jāsūdzās uz restorāna virtuvi, jo vini gatavo jūsu pasūtījumu un kurjeri nepagaršo jūsu ēdienu pirms piegādāšanas.

I IS 16.09.2020

Nepiekritīšu - Wolt sazinājās ar restorānu (!) un nodeva restorāna "viedokli" man. Tātad kontakts ar restorānu IETILPST Wolt pakalpojumu paketē. Pēc jūsu rakstītā sanāk, ka izvēloties pakalpojumu Wolt, jābūt gataviem meklēt restorāna kontaktus un vēl ar tiem komunicēt... Zūd jēga šim skaistajam risinājumam.

I IS 16.09.2020

Vispār jums zināšanai, es nelūdzu paskaidrojumus par Wolt biznesa modeli :))))), tas ir saprotams BEZ jūsu konsultācijām :).

Paradeez 16.09.2020

Wolt kurjers negatavo jūsu ēdienu, ja ēdiens bija slikts, šaubos, ka virtuves darbinieki pateica kurjeram,ka ēdiens nav labs un kurjers vienkārši piekrita vest, kādu maisu/kastīti kurjeram iedeva, tādu viņš arī atveda. Jums viesmīlis arī ir vainīgs,ja virtuve gatavo no nekvalitatīviem produktiem?

Paradeez 16.09.2020

tur jau tā lieta, ka jūsu nezināšana noveda pie sūdzības, kur wolt vainīgs, ka virtuve slikti gatavo

I IS 16.09.2020

Jimmy, nav jēga turpināt diskusiju :), jo mums krasi atšķiras izpratne par biznesa procesiem :))

I IS 16.09.2020

Izskatās, kā pārstāvat Wolt... Veiksmi!

Paradeez 16.09.2020

nēesmu pārstāvis, bet zinu kā sistēma strādā no iekšpuses, tapēc arī centos paskaidrot, lai jūs saprotat, ka kurjers dara tieši to pašu ko jūs, kad braucat uz ēstuvi, vienkārši veic ceļu no - līdz

I IS 16.09.2020

Vēlreiz Jimmy - jūsu izpratne par manas sūdzības būtību tuvojas nullei. Nu ja nespējat saprast, kas tur ir izklāstīts, tad nekomentējiet...

G gadalaiks 16.09.2020

Wolt taču ir tikai kurjers. Viņi neatbild par ēdiena kvalitāti. Saprastu, ja viņi jums kko no pasūtījuma neatvestu, tad gan tā būtu wolt vaina.

Līdzīgi kā ar dokumentu kurjeru - jūs pasūtat, lai atved jums kādu līgumu parakstīšanai, bet, saņemot līgumu, konstatējat, ka tur ir drukas kļūdas. Jūs tad arī vainosiet kurjeru?

I IS 16.09.2020

Wolt ATBILD par pakalpojuma kvalitāti, kas ietver gan kurjera pakalpojumus, gan komunikāciju saistībā ar ĒDIENA KVALITĀTI. Izlasiet šo vēlreiz ))

G gadalaiks 16.09.2020

Varat ielikt atsauci uz šo? Kur tieši jūs to izlasījāt?

Paradeez 16.09.2020

Pakalpojuma kvalitāte ir piegādat noteikā laikā, ja aplikācija rakstīts,ka piegādes laiks ir 20min un kurjers atbrauc 40min velāk, tad jā, kurjers vainīgs vai arī, ja pasūtījums atvest kājām gaisā, vai viss salīmējies kopā, tad jā kurjera vaina,ka braucis ta,ka kaste bija nokritusi.jēlas bumbiņas nu nekādi neatiecas uz kurjeru.Virtuvei un kurjeram no sākuma viss jānodegustē un tad jāved? kā kurjers var zināt ēdiena kvalitāti,ja tam tiek pasniegts maiss, kur viss ir salikts iepakojumos vai kastītēs

S Spuris 16.09.2020

IS... Izsaku līdzjūtību,ka esat no palodzes kritisu ar galvu pa priekšu,jo kurjeram nav nekāda sakara ar ēdiena kvalitāti.Ne jau kurjers stāvēja pie plīts un gatavoja ēdienu! Kurjera pienākums ir vienīgi - saņemt pasūtījumu un laicīgi to nogādāt! Jums visas pretenzijas ir jāziņo virtuvei kura to gatavoja.Pasveiciniet kvēli virtuves pavāru pat tāda ēdiena pagatavošanu. Piekrītu tadā ziņa,ka esmu dzirdējis daudz sliktu par to pašu Hospitāļu Ezīti Miglā.Esot konkrēts skopuļu ūķis,kurš esot arī nepateicīgs pret citiem. Tas a no pazīstamiem dzīrdētie ir daudz faktu,kurus šeit nedomāju izlikt. Un vēl,lieciet slinkumu pie malas un ja vēlaties tiešām gardi ieturēt maltīti tad gatavojiet pati! Ja nesanāks ko tad Jūs vainosiet? Arī visus pasaules kurjerus? Valsts prezis būs vainīgs varbūt ko? Vai dzelceļa lokomotīves mašīnists? Mmmm ?

I IS 16.09.2020

Man prieks, ka sūdzība ir izraisījusi tik karstu diskusiju ))) Paldies!

T tralalalala 16.09.2020

Kas tur tik priecīgs? Ja pasaulē būtu vairāk adekvātu, savaldīgu un racionālu cilvēku, šādām diskusijām vispār nebūtu jāeksistē. Mums vajag vairāk Ritas.

I IS 16.09.2020

Kurmis. Protams, ārkārtīgi āsprātīgi jūs izteicāties: "...esat no palodzes kritisu ar galvu pa priekšu", bet tas, diemžēl, parāda tikai jūsu kultūras līmeni.

I IS 16.09.2020

Man šausmīgi jāatvainojas )))))))))))))), Spuris, nevis Kumis, kaut kā asociācija nostrādāja ))))))))))

T tralalalala 16.09.2020

Pāris jautājumi:

Kā tieši kurjera pakalpojumu sniedzējs var būt atbildīgs par pavāra darbu?
Vai sazinājāties ar Ezīti Miglā personīgi?
Vai kāds no Ezīša Miglā personāla ir redzējis Jūsu foto / video materiālus?
Vai vismaz pateicāt paldies Wolt darbiniekam par to, ka cenšas risināt Jūsu (nevis viņu) problēmu un vēl piedevām dod Jums bonusu, lai arī izturaties kā aizkaitināts tītars?

P.S. Es novēlu nervus un izturību jebkuram, kurš strādā klientu atbalstā. Tādu nepieklājību, nevēlēšanos ieklausīties un derdzīgu sarkasmu kā no Jums es negaidītu ne no viena līdzcilvēka. Tak ne jau Rita Jums cepa tās kartupeļu bumbas.

I IS 16.09.2020

Jūs uzdevāt labu jautājumu: Vai kāds no Ezīša Miglā personāla ir redzējis Jūsu foto / video materiālus?
Tieši Wolt uzņēmās sazināties ar Ezīti miglā, un tieši Woltam tika nosūtītas bildes un video. Wolt man neteica, ka viņi neatbild par saziņu ar restorānu. Tieši Wolt nodeva man restorāna "viedokli".
Jā, kāds no Ezītis miglā personāla noteikti ir redzējis manus foto/video materiālus (!)

T tralalalala 16.09.2020

Ļoti labi.
Wolt atbildēja par saziņu ar restorānu. Viņi nodeva Jūsu doto informāciju un tālāk deva Jums restorāna atbildi. Viņi neteica, ka neatbild par saziņu ar restorānu, jo viņi atbild un tieši to arī darīja.

Tas, par ko Wolt neatbild, ir restorāna atbildes saturs. Wolt ir kurjers un šajā gadījumā - Jūsu komunikācijas izvēles dēļ - "klusais telefons". Rita neizdomāja to atbildi. Viņa tikai to padeva tālāk (un droši vien arī klusībā lamājās par Ezīti Miglā)

Protams, beigu beigās, ja vēlētos būt piekasīgs, varētu Jums teikt šo (kam Jūs piekritāt, reģistrējoties Wolt):

"Wolt nesniedz nekādus apliecinājumus un garantijas attiecībā uz Wolt Pakalpojuma vai jebkuru caur platformu iegādāto preču vai sniegto pakalpojumu uzticamību, savlaicīgumu, kvalitāti vai to atbilstību, kā arī to, ka Wolt Pakalpojuma darbība būs nepārtraukta vai bez jebkādiem traucējumiem."

un

"Partneris ir vienīgais atbildīgais par jebkādiem Pasūtījuma satura un gatavošanas defektiem vai citām nepilnībām Pirkuma Līguma izpildē." (Partneris šajā gadījumā ir Ezītis Miglā)

un

"Wolt nav atbildīgs par zaudējumiem vai bojājumiem, kas Jums vai jebkurai trešajai personai var rasties saistībā ar Wolt Pakalpojumu, izņemot, ja tie radušies Wolt nodoma vai rupjas neuzmanības rezultātā, vai atbildība par tiem nav izslēdzama vai ierobežojama saskaņā ar piemērojamajiem likumiem." - tas par to, ka prasījāt vēl ko vairāk par bonusu (bezmaksas piegādi).

Rezumē -
Jums ir pilnas tiesības uz taisnību. Taisnība meklējama problēmas saknē - Ezītī Miglā. Wolt nav Jūsu advokāts. Esiet patstāvīgs cilvēks un dariet, kas Jums jādara, bet nevelciet tur iekšā pakalpojumu sniedzēju, kurš neko nepareizu nav izdarījis.

Paradeez 16.09.2020

nu tad beidzot, komentātors, kas salika visus punktus uz i. Visi pienākumi un tiesības skaidri un gaiši rakstīti.

M Māra07 16.09.2020

IS..Varēju jā ielikt arī pēdiņās,lai Jūs neuztvertu tik burtiski un domu kā redzams saprata loģiskiar intelektu domājosī cilvēki,taču doma saprotama ir tāda,ka esat ''sastrīdējusies '' ar savu galvu .Nu nav Jums kārtībā ar to. Jums vajadzētu apmeklēt kādu ''galvdakteri'' pēc iespējas ātrak.Savādāk visu dzīvi visās nelaimēs vainosiet citus uzskatos sevi kā vienīgo ''taisnīgo'' .

I IS 17.09.2020

Māra07! Es jums iesaku pamācīties rakstīt savus "augsti intelektuālos" komentārus mazliet pieklājīgāk. Jūsu leksika smird, pretīgi lasīt ((( Rūpējaties, lūdzu, par savas galvas "veselību". Viduvējība...

Džozefīne 16.09.2020

Nu riktīga Kārena!

K Katlberzis 20.12.2020

Mazohisma augstā pakāpe..

I IS 21.12.2020

Ļoti gudra doma, bet, diemžēl nav saprotams konteksts... )))

P PilsetnieksLv 22.12.2021

Nu te jūsu komunikācijas stilbs zaškaļivajit. Jūs gribat uz visiem rūkt, kamēr vēlaties lai jums klanās pretī un raud?

M Mēnesis 06.06.2023

Wolts ēdienu netaisa.Wolts piegādā.

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes