Wolt - Ēdienu piegāde ar kurjeru
Starp pēdējiem 10 pasūtījumiem:
1. Pasūtījuma kavēšanās vairāk kā 1.5 stundu, pēc kā darījuma atcelšana. Attālums līdz ēdināšanas iestādei 2.5 km.
2. Nākamais pasūtījums pēc augstāk minētā - kavēšanās vairāk kā 60 min. Virs parastā laika.
(likumsakarīgi neizmantoju šī uzņēmuma pakalpojumus vairāk kā 3 mēnešus... Tad nolēmu atkal pamēģināt...)
3. Pasūtījums no ēdināšanas iestādes, kas ir kilometra attālumā - kavēšanās vairāk kā 30 min. Virs parastā un sākumā aprēķinātā piegādes laika. Ar kafiju pietecināta kāpņu telpa un dzīvokļa koridoris. Kurjere uz manu jautājumu: "kas noticis? "... Atbildēja, ka esot pasūtījums nepareizi iepakots... Ja tā tas būtu, tad kafija būtu iztecējusi viņas somā, nevis manas mājas kāpņu telpā. Paliku bez kafijas un galvenās bulkas...
Esmu pagalam sašutis, jo ir uzņēmums, kura pakalpojumus izmantoju ikdienā, kuram vienmēr piegādes ir laikā, pat ātrāk, kā sākumā norādīts, un nav nekādu problēmu.
Un ēdienu piegāde nu pavisam nav sarežģītākā lieta, ko cilvēce ir iemācījusies darīt!
Bet wolts nodarbojas ar to, ko darīt nemāk. Būtu labāk nodarbojušies ar uzkopšanas darbiem.
Komentāri (3)
Varu silti ieteikt palūkoties interneta dzīlēs ka pašam pagatavot kafiju un paēst,slaist.
Labi, ka vismaz atveda visu pasūtijumu. viņiem pēdējā laikā ir stilīgi pateikt - šitā mums nav, bet pārējo jau vedam. a kāda jēga, ja paēst var divi no trīs cilvēkiem?
ir pedeja laika tiem problemas. tads pats ar rimi pasutijumiem 30-40 min bet faktiski 1st+