Wolt - Darbinieku trūkums
Pirmo reizi rakstot Wolt Support atbildi saņēmu pēc vairāk kā divām stundām.
Otro reizi atbildi saņēmu pēc 30 minūtēm.
Restorāni turpina pārdot drausmīgas kvalitātes ēdienu, bet wolt vienkārši pieliek atlaidīti.
Vakance stāv jau divus mēnešus portālā, bet kādu iemeslu dēļ pat ar atbilstošu pieredzi, gan man, gan manai paziņai atteica, atsūtīja vienādus e-pastus par to, ka neesam lucky.
Laikam pārāk smags darbs likt zilas sirsniņas pie teksta, tik smags, ka cilvēkam divu stundu laikā nevar atbildēt.
Vai kāds vēl ir gaidījis stundām ilgi atbildi par slikta ēdiena kvalitāti? Un ļoti interesanti kādēļ Wolt neņem cilvēkus darbā, ja acīmredzot pietrūkst darbinieki.
Sveiks!
Mums ir grūti komentēt par attiecīgo pasūtījumu, nezinot pasūtījuma detaļas.
Tāpat mums ir grūti sniegt atbildi, nezinot uz kādu vakanci Tu un Tavs draugs pieteicās.
Diemžēl ne vienmēr izdodas sniegt detalizētu aprakstu, kādēļ katrs no kandidātiem ir ticis noraidīts. Ko varam minēt, ka bez iemesla kandidāti netiek atteikti, jo dienas beigās mūsu mērķis ir aizpildīt pieejamās vakances ar pēc iespējas labākiem kandidātiem, pēc iespējas ātrāk.
Aicinam sniegt detaļas par abām minētajām situācijām, rakstot uz [email protected], lai varam rast risinājumu.
Komentāri (11)
Opā? Indusi beigušies?
Tātad ja jūs nepieņēma strādāt woltā tad ēdiens nav garšīgs un ir vienkārši briesmīgs? Kādu atbildi jūs stundām gaidat no wolt? Viņi negatavo ēdienu, bet tikai piegādā. Un cik zinu pēc pasūtijuma saņemšanas wolt aplikācijā vienmēr ir iespēja novērtēt gan kurjera darbu, gan pasūtījuma kvalitāti.
Nē, esmu izmantojusi Wolt jau divus gadus un pēdējo mēnešu laikā esmu saskārusies ar briesmīgu ēdiena kvalitāti.
Kad es par to ziņoju Wolt support, man varēja stundām ilgi neatbildēt.
Un tā gadās dzīvē, kad gan es, gan mana paziņa bija darba meklējumos, redzot to, kad vairākas reizes Wolt support varēja vienkārši neatbildēt ilgu laiku, iedomājos, ka iespējams ir brīvas vakances.
Kā arī minēju, mums abām pieredze šinī jomā ir un es neredzu iemeslu kādēļ Wolt atsakās ņemt darbā cilvēkus, ja viņiem vienkārši nav, kas strādā.
Kad ēdiena kvalitāte ir briesmīga, Jums ir iespēja sazināties ar Wolt support un meklēt kopā risinājumu, jo kādēļ cilvēkiem ir jāmaksā par sliktu ēdienu?
Rodas jautājums kādēļ Wolt ļoti sliktiem restorāniem uzliek atlaidi, nevis noņem tos no savas aplikācijas?
Nu nepasūtiet no tiem briesmīgajiem restorāniem tad! Es nesaprotu ko jūs šādā veidā gribat izcīnīt? Sev darbavietu? Tā tas nenotiek.
Jūs nopietni? Kā es varēju zināt, ka trīs dažādas vietas kurām ir labs reitings man atsūtīs drausmīgu ēdienu?
Es vienkārši izsaku savu viedokli par situāciju.
Es tomēr palieku pie versijas ka reizes trīs gribējāt pa velti paēst restorāna ēdienu un vēl iekārtoties darbā wolt suportā. Tā kā nekas no šī nesanāca, tad tapa šī sūdzība. Sveiciens arī draudzenēm kas mani aktīvi te mīnuso!
Protams, paliekat pie sava viedokļa, gan jau dzīvē palaimēsies sastapties ar tādām pašām problēmām.
Fakts paliek kā tāds, bildes ar drausmīgo ēdienu ir google reviews un ne jau es mājās pati to ēdienu tādu pagatavoju.))
Delusional people will stay delusional.
Vai tas ir normāli sazināties ar support un saņemt atbildi pēc vairāk kā divām stundām?
Uz šodienu vispār super dabūt atbildi,
Ā tu nezini kā sūdus var sataisīt? Pieņemšu šādu darbā kārtot jautājumus ar klientiem. Viņa 3 lielākajiem klientiem aizsūtīs ka viņi ir drausmīgi un vēl kautko. Pirksti gaisā, es taču esmu princese! Neviens taču nevar paredzēt kas šitādiem galvās darās. Nu un viss. Viņa aizies uz nākamo kantori, sūdus strēbšu es.