Wasabi suši - slikts serviss
Vēlos padalīties savā negatīvajā pieredzē. Šovakar plkst.18:00 pasūtīju ģimenei suši ar piegādi mājās, jo viņu mājaslapa un reklāmas bukleti (manas mājas pastkastītē) piedāvā šādu pakalpojumu, meitene pa telefonu solīja, ka pasūtījums pēc vienas stundas būs klāt. Paiet 2h, suši nav, bērni jau raud, zvanu atkārtoti, kur mans pasūtījums noklīdis, tur man sāk atvainoties, ka pasūtījums nav vēl gatavs, jo kafejnīcā (zālē) daudz klientu un viņiem esot priekšroka (par ko es brīdināta netiku, arī mājaslapā šādas informācijas nav). Pasūtījumu varot piegādāt tikai pēc 1h, kas būs 21.15, kad bērni jau guļ. Pasūtījumu atcēlu.
Lūdzu, nepiedāvāt pakalpojumus, ko nevarat nodrošināt! Tā ir pircēju maldināšana!
Komentāri (4)
njaa..zaale vinjiem tik liela peedinjaas,ka arprats.
saimniekam bik jadomaa vai vsp vajag to lavochku.nav slikts,bet...bik jaiedziljinaas biznesaa tomer..
katraa zinjaa kvalitaate tur ir laba.varbut nakamreiz stingraak,siikaak pasakat ko gribat.jauku dienu!
arī man bijA TIEŠI TAS PATS!
Es wasabi iegriezos tiešām bieži 2-3 reizes nedeļā, pasūtiju vēl uz mājām bieži. Bet tur vairs neeju un no turienes neko nesūtu, jo pēdējā reizē es savus sushi arī gaidiju 2h. bija jābūt uz 21;00 atveda 22:12.
ierakstiju sūdzību Facebook mājas lapā, bet uz to atbildi tā arī nesaņēmu.;(