Vizit.lv - Nevar sazvanīt, neatbild uz iesniegumiem e-pastā, neidziļinās klienta problēmā, attieksme slikta
Sazvanīt ir gandrīz neiespējami, klausuli neceļ, jāzvana kā valsts iestādei, vairākas reizes dienā, kamēr jau nokavē darba laika beigas. Atkal jāzvana nākamajā dienā, un atkal viss no gala. Uz iesniegumu nosūtītu neatbild nu jau 7 dienas, pat valsts iestādes ātrāk atbild, cerība uz atbildi vienkārši vairs nav. Vajag papildu durvju čipus pasūtīt, bet nevar, jo uzņēmums vienkārši nekomunicē un neatbild. Retajā reizē, kad kāds atbild, klienta problēma vispār neinteresē, pilnīgi vienpusēja komunikācija, tā vietā, lai iedziļinātos klienta problēmā un palīdzētu rast risinājumu, norāda man, lai mainu citus pakalpojumu sniedzējus, lai citi saistītie pakalpojumu sniedzēji risina manus jautājumus. Lai gan jautājums tieši par kodu un durvju čipu.
Komentāri (2)
Ja pakalpojumu konkurētspējīgā vidē tevi pasūta, tad izdari secinājumus,princese INGA.
Šis portāls nepalīdz atrisināt šādas lietas