www.sudzibas.lv Vivendi Slikts serviss, neprofessionalisms

Vivendi - Slikts serviss, neprofessionalisms

Gāju uz vizīti pie dakteres Albrektes.
Viņas rīcību uzskatu par neprofesionālu.
1) mājaslapā ir rakstīts, ka daktere prot 3 valodas: latviešu, krievu, angļu. Bet sesijās laikā viņa mainīja sarunas valodu uz latviešu. Uz manu iebildumu, ka es Latvijā nedzīvoju 12 gadus, viņa teica "tas ir attaisnojošais iemesls" un turpināja runāt latviski.
2) mūsu sessijas ilgums bija 15-20 minūtes. Par fizisko stāvokli viņa jautāja: "vai kaut kas traucē? Kādas zāles tagad lietojiet? " un vairāk neko. Pat internetā it labāka diagnostika.
3) pēc mana stāsta viņa teica "liekas, ka tu izvēlies nepareizus cilvēkus. Viņam ir jābrauc pie tevis".
Tā ka uzlika mums atzīmes.

Un tas viss man maksāja 100 eiro:)

18.11.2024

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

Atbilde no Vivendi Support Pārstāvja atbilde 19.11.2024

Novērtējam Jūsu veltīto laiku, lai dalītos ar savu pieredzi mūsu ārstniecības iestādē. Mums ir svarīgi saņemt atsauksmes, jo tās palīdz izvērtēt katru situāciju un uzlabot mūsu pakalpojumus.

Mums ir žēl, ja sesijas laikā jutāties neērti vai bija grūtības saprasties. Mēs vienmēr cenšamies nodrošināt, lai pacienti justos uzklausīti un saņemtu pilnvērtīgu un profesionālu pieeju.

Ja Jums ir papildu komentāri vai vēlme saņemt individuālu atbildi, aicinām sazināties ar mums pa e-pastu [email protected].

Pateicamies par Jūsu sapratni!

E

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes