www.sudzibas.lv Viesu nams Līvkalns ēdināšana un apkalpošana restorānā

Viesu nams Līvkalns - ēdināšana un apkalpošana restorānā

Ieradāmies svētdienas pēcpusdienā. Iepriekš rezervējām galdiņu, bet kad atnācām, galds nemaz nebija norezervēts. Standartā vietas paredzētas 4 cilvēkiem, mēs bijām 6, nācās pašiem sastumt kopā.
Tad sākās. Pasūtījām vīnu sākumā un sākām domāt ko ēdīsim. Atnāca pēc pasūtījuma - vīns joprojām nebija atnests. Pasūtījām ēdienus un bezalkaholiskos dzērienus. Pēc kāda laika paziņoja ka viens no ēdieniem nav pieejams. Prasījām ko var ieteikt tā vietā, neko nevarot ieteikt, lai domā pati. Prasījām vai viss pārējais ir, jā esot. Izdomāja meitene nākamo variantu - tas arī nebija, beigās ar trešo piegājienu konkrētais ēdiens bija pieejams. Tad pēc kāda laika tomēr paziņoja ka mūsu pasūtītā svaigi spiestā sula arī nav pieejama, izdomājām kautko citu. Ir pagājusi apmēram pusstunda vīns joprojām nav atnests. Atnesa ēdienu. Lielajam vairākumam kas paņēma gaļu, ēdiens bija garšīgs, bet nekas ārkārtējs. Meitenei kas pasūtīja lasi, tas bija pārsālīts tā, ka to nebija iespējams ēst. Viņa palika pusbadā. Bija doma ņemt tur arī saldo, bet pēc sākotnējiem excesiem saldo nolēmām ēst citur. Kad gāju prasīt kur tad palicis tas vīns, izrādījās ka mūsu izvēlētais (kas nebija nekas extra ordinārs - parasts gruzīņu vīns Old Tbilisi kas ir pieejams visur) vīns ATKAL NAV, bet nevienam pat prātā neienāca pajautāt vai mēs tad nevēlamies citu vīnu. Un rēķins jāsaka nebija no lētakajiem... Tāpēc nav saprotama šāda apkalpošana, ja cenu līmenis ir kā restorānam. Cilvēku bija daudz, bet ne pārbāzts un arī daudz cilvēku nav šķērslis labai apkalpošanai.

Z

Komentāri (11)

A Anna 14.10.2011

atradusi par ko stresot. ne taadu vinu iedeva, ko nu lai dara? : OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO nesaprotu tos cilvekos kas to vien dara kaa te suudzas. darit nav ko!

W www 15.10.2011

Cilvēks nestreso, viņš pastāsta par ļoti sliktu apkalpošanu, lai to zinātu un ar to rēķinātos potenciālie klienti. Spriežot pēc uzrakstītā, serviss tiešām briesmīgs.Tāpēc jau arī ir jāizmanto iespēja un jāpastāsta sabiedrībai, kā dažā labā vietā, kura sevi uzskata par solīdu iestādījumu, notiek klientu apkalpošana.Annai gribas teikt-ja nu esi gatavā dievgosniņa, tad paciet to, ka pret tevi izturas slikti un domā tikai par to, kā pacelt cenas, pilnīgi ignorējot klientus.

U Uldis 17.10.2011

Nu var jau liet Zane, bet kas par daudz, tas par skādi. Www, šoreiz nu gan nespried pēc uzrakstītā, bet aizbrauc, nobaudi un ievērtē pats.

B babīte 17.10.2011

Cilvēciņš''Zane'' ikdienā ir niecība, kura tiek pazemota...un tad nu ierodoties''Zanei'' Viesu namā Līvkalni rodas vēlēšanās to visu atmaksāt apkalpojošam personālam, jo citur to izdarī nevar.Tad nu rodas sūdzības par cilvēkiem kas viņus apkalpo, godprātīgi pilda savu darba pienākumu.Smieklīgi cilvēciņi, kas lec līdzi un nepārliecinās par būtību.Viesu namā Līvkalni ir patīkama atmosfēra laipna apkalpošana un garšīgi ēdieni, ko esmu izbaudījusi gadiem ilgi.Lai veicas visam Līvkalna kolektīvam.

B babīte 17.10.2011

Cilvēciņš''Zane'' ikdienā ir niecība, kura tiek pazemota...un tad nu ierodoties''Zanei'' Viesu namā Līvkalni rodas vēlēšanās to visu atmaksāt apkalpojošam personālam, jo citur to izdarī nevar.Tad nu rodas sūdzības par cilvēkiem kas viņus apkalpo, godprātīgi pilda savu darba pienākumu.Smieklīgi cilvēciņi, kas lec līdzi un nepārliecinās par būtību.Viesu namā Līvkalni ir patīkama atmosfēra laipna apkalpošana un garšīgi ēdieni, ko esmu izbaudījusi gadiem ilgi.Lai veicas visam Līvkalna kolektīvam.

B babīte 17.10.2011

Cilvēciņš''Zane'' ikdienā ir niecība, kura tiek pazemota...un tad nu ierodoties''Zanei'' Viesu namā Līvkalni rodas vēlēšanās to visu atmaksāt apkalpojošam personālam, jo citur to izdarī nevar.Tad nu rodas sūdzības par cilvēkiem kas viņus apkalpo, godprātīgi pilda savu darba pienākumu.Smieklīgi cilvēciņi, kas lec līdzi un nepārliecinās par būtību.Viesu namā Līvkalni ir patīkama atmosfēra laipna apkalpošana un garšīgi ēdieni, ko esmu izbaudījusi gadiem ilgi.Lai veicas visam Līvkalna kolektīvam.

B babīte 17.10.2011

Cilvēciņš ''Zane'' ikdienā ir niecība, kura tiek pazemota...un tad nu ierodoties''Zanei'' Viesu namā Līvkalni rodas vēlēšanās to visu atmaksāt apkalpojošam personālam, jo citur to izdarī nevar.Tad nu rodas sūdzības par cilvēkiem kas viņus apkalpo, godprātīgi pilda savu darba pienākumu.Smieklīgi cilvēciņi, kas lec līdzi un nepārliecinās par būtību.Viesu namā Līvkalni ir patīkama atmosfēra laipna apkalpošana un garšīgi ēdieni, ko esmu izbaudījusi gadiem ilgi.Lai veicas visam Līvkalna kolektīvam.

B bij.klients 19.10.2011

pats esmu pārliecinājies, tur tiešām tā mēdz notikt, neiedziļināšos visā, pēdējos gados strauji viss gājis lejā, serviss un ēdienu kvalitāte ļoti zema :)))) D

U Uldis 20.10.2011

Bij. klients vairāk izklausās pēc vāja konkurenta.

Q qwerty 21.10.2011

kāpēc nav nevienas pozitīvi slavējošas atsauksmes par šo ūķi :)

R Ruslans1981 04.12.2013

Sveicināti. Esam jaunie 'Livkalns' saimnieki. Mums ir ļoti žēl, ka ir aizgājušas tik sliktas atsauksmes par tik slavenu un jauku vietu. No decembra mēneša mēs atkal vērsimies vaļa, pirmajā laikā gan bez restorāna, bet uz nākotni plānojam arī to. Pārējās visas iespējas mēs saglabājām, Viesu māja Banketi Kāzas, Konferences un citas izklaides iespējas.
Iepriekš pasūtot, mūsu pavāri pagatavos Jums gardu maltīti viesībām, kā arī uzkodas semināru vai citu pasākumu laikā..
Mēs centīsimies tikai priekš Jums un ar tādu stingru nostāju mēs atsāksim darbību
Ļoti gaidīsim Jus mūsu viesu māja.
Ar cieņu ''Livkalns'' saimnieki.. :)

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes