Viesu Nams Bille - apkalpošana, attieksme pret klientiem
Pirmkārt: pārpratumi ar viesnīcu numuriņu rezervāciju, beidzot saņemot istabas atslēgu visi laimīgi, aizejam uz pasākumu, atgriežoties savā rezervētajā numurā durvis uzlauztas (neatslēgtas), izsaucot administratoru (atbildīgo) - paskaidrojums, ka tā vairs neatkārtošoties (katru dienu es šīs viesnīcas pakalpojumus neizmantoju, tāpēc šāds mierinājums pilnīgi lieks). No rīta ar īpašnieci apspriežot šo nepatīkamo atgadījumu, viņa pat nevēlas izprast notiekošo, sakot, ka iedevusi pašu labāko numuru un tādā tonī AR ĪPAŠNIECI kā var uzdrošināties runāt. Beidzot samaksājam par numuru attiecīgu naudas summu (bez kādas atlaides) un uz netikšanos "Billēs" .
Pievienot komentāru