Viesu nams "Aizvēji" - Serviss, attieksme
Rīkoju pasākumu un otro reizi noteikti šo vietu neizvēlētos. Tam ir daudz iemeslu.2. Saimniece melo, noklusē vai nepasaka līdz galam. - Sākumā tika solīts, ka dienu iepriekš nekādi pasākumi netiks organizēti viesu namā, lai mums dotu iespēju zāli sakārtot/izdekorēt. Taču, kad pienāca iepriekšējā kāzu diena, saimniece paziņoja, ka varam ierasties tikai pašā vakarā, jo pa dienu tiek rīkot banketpasākums (pēc citu cilvēku atsauksmēm, sapratu, ka mūsu gadījums nebija izņēmums). - Pirmajā reizē, kad viesu nams tika apskatīts, tika izrādīta viesu māja, smukās mājiņas blakus, kurās iespējams viesus saguldīt. Vajadzēja tikai pirms kāzu dienas paziņot cik personas gulēs papildus mājiņās. Taču pašā kāzu dienā konstatējām, ka viesi ir saguldīti nevis smukajās guļbūves mājiņās, kuras tika izrādītas iepriekš, bet pavecākās, vizuāli nepievilcīgajās mājiņās, kas atrodas aiz šajām jaukajām mājiņām, kas tika izrādītas, kad viesu nams tiek apskatīts pirmajā reizē. Un patiesībā balstoties uz redzēto tika pieņemts lēmums ņemt vai neņemt attiecīgo viesu namu.3. Totāla nesaprašanās. Saimniecei daudzas lietas likās TIK pašsaprotamas, ka viņa neuzskatīja par vajadzību tās paskaidrot. Piemēram:- iepriekšējā kāzu dienā, saimniecei norādīju, kurās istabās vajadzētu sagatavot papildus vietas. Teica: „būs”. Kāzu dienā viesi nāk klāt un saka, ka istabā gultas vietu ir mazāk nekā cilvēki, kas tajā guļ. Paskatos istabās un konstatēju, ka tiešām. Nekādas papildus vietas nav sagatavotas. Nākamā rītā, saimniece paziņo, ka papildgultas atradās zem standarta gultām. Secinājums: visiem ieejot istabā vajadzēja krist zemē un savas papildgultas vietas meklēt zem pagultēm. Iepriekšējās dienas sarunā, saimniecei nelikās svarīgi pateikt kur un kā tiks organizētas papildgultas.- vakara gaitā redzam, ka viesi no viena galda uz otru pārvieto alkohola pudeles, jo uz attiecīgā galda tās ir izdzertas un citu nav. Attopamies, ka neviens nenomaina tukšās pudeles pret pilnām. Vajadzēja ātri noorientēties un saorganizēt tukšo alkohola pudeļu nomaiņu pret pilnām. Nākamā rītā saimniece paskaidroja, ka kaut kad senāk kaut kādi viesi viņus ir apvainojuši alkohola zādzībā, tāpēc viņi alkoholam vairs nepieskaras. Bāc … iepriekšējā dienā, kad runa bija par alkoholu un teicu, kuras pudeles uz galda likt pirmās, viņa nevienu vārdiņu neminēja, ka par šo jomu viņa neatbildēs un lai mēs paši to organizējam. Secinājums: Saimniece rīkojot kāzas katru nedēļu daudz kas liekas TIK pašsaprotami, ka viņa ļoti daudz ko nepaskaidro jaunajam pārim, kas kāzas rīko pirmo reizi mūžā. 4. Apkalpošana zem katras kritikas. - Pēc paša redzētā un vairāku viesu teiktā varu apgalvot, ka ar šādu apkalpošanu saskaros pirmo reizi. Šķīvji viesiem tika totāli ņemti nost, cenšoties tos apmainīt jau pret jauniem šķīvjiem, kamēr viesis no tā vēl ēd. Prom tika nest puspilni šķīvji. Tā kā esmu strādājis arī šajā sfērā, tad skaidri bija redzams, kā divi viesmīļi, cenšas pēc iespējams ātrāk apmainīt pirmos šķīvjus ar otrajiem šķīvjiem, jo tad, kad tas tiks izdarīts, viņi varēs doties prom (beidzas darbs). Un tā arī bija. Daži viesi šādā situācijā skaidri teica: „es vēl ēdu šo”, citi paklusēja.- Par nakts apkalpošanu. Pirmskāzu dienās, kad jautāju, kas ietilpst „nakts apkalpošanā”, sekoja diezgan sašutusi atbilde, apmēram tāda: „Kā jūs iedomājaties, ka jūs paši vāksiet visus traukus nost no galdiem un papildināsies ēdienu?” Es apklusu un pieņēmu to, kā kaut ko ļoti nepieciešamu un labāk par to neko vairs nejautāt. Pēc kāzām sapratu, kas ir nakts apkalpošana- ap 23:00 atnāca trauku mazgātāja (pēc formas tērpa un darbībām to skaidri varēja redzēt) un virtuvē mazgāja traukus. Kad bija jādala kāzu torte, vedēji pieņēma lēmumu to darīt paši, jo nevēlējās, ka cilvēks, kurš visu vakaru mazgājis traukus, attiecīgā formas tērpā sāk apkalpot viesus. 5. Netīras istabiņas. No visiem dzirdēju, ka vietām putekļu kaudze bija TIK liela, ka radās sajūta, ka tīrīts nav ļoti ilgi. 6. Rīcība, zem katras kritikas. Pirms kāzu dienas saimniece, teica: „šovakar ir jāsamaksā par pasākumu”. Teicu, ka nezināju, ka šajā dienā tas bija jādara. Biju gatavs iedod to, kas bija līdz un teicu, ka rīt- kāzu dienā uzreiz atbraucot pirms paša pasākuma uzreiz samaksāšu. Viņa atgādināja par noslēgto līgumu, kuru viņa zināja no galvas, bet man vienu reizi to pārlasot bija iespiedies atmiņā, ka ir ok, ka kāzu dienā pirms pasākuma samaksāšu. Līgumā bija rakstīts: „Nauda jāsamaksā pirms pasākuma”. Saimniece teica, ka tas nozīmē iepriekšējā dienā, es domāju, ka der tajā pašā dienā pirms pasākuma. Neliela nesaprašanās. Nu labi, bet…, kāzu dienā nākt klāt pie visiem un prasīt, lai tiek samaksāt par viesu namu un visu pārējo… !!! Kaut ko tādu dzirdot no viesiem (viesi bija ieradušies ātrāk, mēs bijām ceļā), es biju šokēts. Biju gatavs uzreiz iebraucot viņas teritorijā, personīgi viņu uzmeklēt un viņai to naudu … . Nesanāca.Kā nākamā dienā izrādījās, viņai bija pieredze, ka klients ir aizbraucis pēc pasākuma un nav samaksājis. Bāc, bet šito visu negatīvo pieredzi (arī saistībā ar alkoholu), kas viņai ir bijusi tagad attiecināt uz pilnīgi visiem klientiem – jaunajiem pāriem, kuriem šī ir laimīgākā diena viņu mūžā un vēlas, lai viss norit pēc iespējams raitāk…., izturēties tik … nesolīdi?!?!?!Atrašanās vieta un ēdiens bija ļoti labs, cena pieņemama.Bet nu … „septiņas reizes pārmēriet”, lai saprastu vai šo trīs lietu dēļ ir vērts!
Komentāri (2)
Cik cilvēku, tik viedokļu. Man gan patīk "Aizvējos" un nekad nekādu problēmu nav bijis. Superīgi saimnieki, garšīgi ēdieni un viss ko "Aizvējos" piedāvā ir jauks un patīkams.
Gribētos teikt tā: '' Kāds esi pats, tādi būs arī citi pret tevi!''
Tikko svinējām kāzas Aizvējos! Paldies saimniecei par jaukajiem svētkiem un pretimnākšanu. Padomājiet pirms izvēlēties vietu:
1) Nevajag gaidīt no viesu nama ar demokrātiskām cenām apkalpošanu kā augstākās klases restorānā. Vēlaties īpašu apkalpošanu pie galda, sarunājiet apkalpotāju(s) vai viesmīļus un maksājiet. 2) Parasti nauda tiek aprēķināta par gultas vietām. Aizvējos neiebilst, ka istabās bez papildus maksas izguldāt vairākus cilvēkus, pie tam bez papildus maksas par matračiem un gultas veļu. Ja taupības nolūkos vēlaties istabā ielikt šo papildus matraci, tad jārēķinās, ka īpaši daudz vietas nebūs. Tāpēc matrači ir nolikti maliņā, lai sākumā cilvēki var pārģērbties. Gribat ērtāk - paņemiet papildus mājiņu! 3) Līgumus ir vēlams ne tikai parakstīt, bet arī izlasīt un ievērot. 4) Izvēloties ēdienkarti, saimniece ieteica pasūtīt mazāk nekā sākotnēji bijām plānojuši. Ieteikumu ņēmām vērā, bet tik un tā sanāca par daudz. Tāpēc rīta pusē pateicām, ka brokastīs pasūtīto omleti tomēr nevēlamies. Bijām patīkami pārsteigti, ka gala norēķina summa arī nedaudz samazinājās. 5) Lai viss izdotos, uz viesu namu braucām vairākas reizes - mērīt, dekorēt, noformēt utt. Vienmēr saimniece bija klāt un atbildēja uz visiem jautājumiem un piedāvāja iespējamos risinājumus. Ja pašiem nav pieredze, laika utt. - ir iespēja to visu uzticēt profesionāļiem. 6) pakalpojumi maksā tik, cik tie maksā - tas tak ir TIK pašsaprotami. Izstāsties savas vēlmes, un tad arī lemjiet, ko varat atļauties, ko uzticēsiet citiem un ko darīsiet paši.
Vēlreiz paldies Aizvējiem!