www.sudzibas.lv Viesu nams Administrācijas attieksme + sadzīviskas problēmas

Viesu nams - Administrācijas attieksme + sadzīviskas problēmas

1. Administratores attieksme ir ne tikai vīzdegunīga, bet pat klaji necienīga pret klientu.

Pirmkārt, numuru nevar rezervēt vairākas dienas, jo administratore neatrodas darba vietā, aizbildinoties, ka viņai jāizmanto jebkura iespēja atpūsties, jo to praktiski izdarīt nevarot.

Otrkārt, kad nu beidzot viņa ir darbā un rezervācija ir iespējama, man degunā tiek iebāzts, ka viņa esot pretimnākoša rezervējot tos datumus, kurus cenšos aizrunāt jau nedēļu pie tam mēnesim uz priekšu, liekot saprast ka vietu bez maz vai nav, bet kad ierodamies tur, visas 3 dienas esam praktiski vienīgie apmeklētāji, nu kas par sviestu!?

Treškārt - nu nevajag melst niekus ka brīvdienu nav - visu 3 dienu laikā, kad bijā tur, administratore tā arī darbā neieradās, lai gan 2 no tām bija darba dienas, ko tad stāsta ka brīvdienu nav?

2. Dušas galviņas dušas kabīnēs pilnīgi nav derīgas tam, lai varētu normāli nomazgāties - caurumiņi dušas galviņai atrodas tikai ārējā daļā, līdz ar to ūdens netek virsū tam, kas vēlas nomazgāties, bet gan dušas stiklam. Un grīdai, ja nu durvis dušai nav labi aizvērtas, katra gadījumā, jebkur, tikai ne virsū ķermenim.
3. Nepatīkami ka pie logiem nav dienas aizkaru, pa dienu sanāk ka ja esi atvēris nakts aizkarus, tad esi bez maz uz delnas redzams, vai tad tiešām tik liela nabadzība, ka dienas aizkarus numuriņos nevar ielikt???
4. Telpas ļoti vēsas, jo ir vēss laiks un līst, bet apsildīt sāk tik tad, kad piezvana.
5. Vakarā vairākas stundas no kādiem 20.00 līdz 22.00 pagrabstāvā auro signalizācija, tā izslēgta tiek uz brīdi ap deviņiem, bet tad atkal sāk aurot un to vēl diezgan ilgu laiku neviens neatslēdz.
6. Kronis visam - vietējā kafejnīca nestrādā nevienu dienu, pēc pārtikas visas dienas jabraukā uz Rendu, kāda tad jēga no tās kafejnīcas? Galu galā atbraucām taču atpūsties, ne pa rajonu paikas meklējumos braukāt!

L

Komentāri (5)

L Līga 28.03.2008

Lai gan šķiet, minēju viesu nama nosaukumu, uzrakstā tas neparādās, respektīvi runa iet par viesu namu "Lejastiezumi".

M Minesota 29.03.2008

Es biju "Lejastiezumos" rudenī...''arā lietus, auksts. Apkuri var paši pieslēgt, tikai jāpagriež radiatoros kloķis. Un kafejnīcai tur nebija ne vainas.

L Līga 03.04.2008

Nevaru spriest vai kafejnīcai kada vaina ja 3 dienas viņa nestradāja, mani neapmierina ne jau kafejnīca ka tāda, bet tas, ka kafejnīca nestradā, līdz ar to pēc pārtikas jābrauc uz tuvējo pilsētu.

M Minesota 03.04.2008

Mūs gan tajā kafejnīcā baroja trīs reizes dienā un pat stādāja līdz pēdējam viesim.

L Līga 03.04.2008

Tur jau ta nelaime, ka mes ar viru labprat aizietu kafejnica viena miera pasedet un paest, bet kafejnica nestradaja neviena no 3 dienam, ta ka negribejas nomirt bada, apsargs teica lai braucam uz Rendu uz tuvejo veikalu.
Un par apsildi, mēs bijam vasaras beigās, kad pagadījās pāris pavēsas dienas un apkures sezona vēl nebija sakusies, bet istabinas bija loti vēsas, un kad paskatījāmies ka pēc radiatora kloka pagriesanas radiatori siltaki nepaliek, tad zvanijam, lai sak apsildit, jo sedejam istaba siltajos dzemperos, tik vēss bija.
Vispār ta jau vieta tiesam loti skaista, bet admi nistratore man un viram ar savu attieksmi iespaidu loti sabojaja.

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes